Gaat een 17.5mm Do (mina) passen op een buxy spruitstuk??

Mark@Typhoon

Old member
Ey mensjes..

Ik zit even met een vraagje..

Ik heb hier een 17,5mm liggen.. hij is zeg maar voor mina.. maar ik had m op me pia maar goed, een maatje van me heeft een Peugeot Buxy.. Is vrijwel helemaal standaard..

Weet iemand wat voor spruitstukje er op een buxy zit? Ik weet dat t' een alu geval is.. maar me vraag is dus: gaat deze 17,5mm passen in een standaard alu spruitstuk van een Buxy???

Alvast bedankt..


Oi! Mark
 
Advertisement - register to remove this

ik denk het niet want peugeot heeft 2 boutjes waarmee je een carb op het spruitstuk vast zet, en een carb van mina en piaggio duw je in een soort rubber met een slangklem om het zo maar even te zeggen [correct me if i'm wrong]

Mvg aralfa
 
Originally posted by safilo_oxydo
oke is opzig niet sow moelijk als je maar beetje handig bent...

maak een flensje schuiv er slag over op je carb... en met 2 slagen klemmen vast zetten

FOTO: staat op http://www.siersmederijwisse.nl/CARB.jpg
kijk maar hoe ik heb gedaan zorry voor de vage Pics maar me digicam doet raar..

maar veel Suc6 er mee
/\/\@$$0l

het aanzuigtraject bij peugeot is sowiesow al zo lang en dan ga je het nog ff wa langer maken, als je al geen spruitstukje kan financieren begin er dan niet aan!

en powerfilter zuigt btw
 
Originally posted by safilo_oxydo
oke is opzig niet sow moelijk als je maar beetje handig bent...

maak een flensje schuiv er slag over op je carb... en met 2 slagen klemmen vast zetten

FOTO: staat op http://www.siersmederijwisse.nl/CARB.jpg
kijk maar hoe ik heb gedaan zorry voor de vage Pics maar me digicam doet raar..

maar veel Suc6 er mee
/\/\@$$0l

Jezus. 8P $aint neemt me de woorden uit de mond. Dit kan gewoon niet goed werken, dan ben je beter af met origineel spruitstuk en carb, als zo'n gare verlenging.
 
Er komt dus gewoon een doppler ding op.. meest geschikte denk ik.. Zelf een slang er tussen gooien zie ik niet zitten.. had er wel al aan gedacht maar dan wordt t idd extreem lang.. Dus mooiste is doppler geval..

Thanx in ieder geval..

Oi Mark
 
Back
Top