This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gaan jullie na jullie 18de nog verder met scoots?

Ik ben nu 20 en me project is bijna af, ik weet niet of ik hierna nog een projectje ga doen. Zo niet, blijf ik nog wel sleutelen aan andere scoots.

Ik ben van plan in mei 2005(als ik 21 ben) te starten met lessen voor het zware motorrijbewijs en daarna een rs125 of 250 kopen, net wat het budget toe laat.

Mijn autorijbewijs heb ik ook al weer een tijdje maar nog geen geld voor een auto omdat ik nog op school zit( nu naar 3e jaar HBO). Maar ik kan vaak de auto van mijn ouders lenen dus das wel chill.

jah ik ga al ik 18 juist wel door met scooters!
Dan hoef ik dr niet meer mee naar school tegaan ofzo en kan ik dr mooi een projectje van maken. Ik ga toch nog niet gelijk een auto kopen maar wel meteen me rijbewijs halen.

mja ik ben 16 en doe nu vakantie werk ... mijn eerste bedoeling was om te werken vor scooter en met kerstmis/nieuwjaar te beginnen met een sprinter ... maarja ik ben jong en heb de scooter nodig voor vervoer. dus ben ik nu aan het nadenken ... w8ten tot 18 en dan beginnen met racer of sprinter ... of een ouwde vespa 125 helemaal opmaken ... maarja wie weet verander ik (weerà eens van plan en wie weet wat er nog komt ...

Ik ben 21 jaar heb nog geen auto, maar ben van plan dat begin volgend jaar aan te beginnen. Heb nog steeds me scooter waar ik aan bezig ben.

Sjah.. bij mij gaat het met pieken en dalen.. +ralf+ ...

Soms heb ik er totaal geen zin meer in... en soms weer wel. Al vind ik dat de pret die je er van hebt, relatief klein is, t.o.v. het geld wat je er in knalt..

K hou me scooters eerst nog wel ff me toer scooter heb ik gekregen dus gaat nooit weer de deur uit.. verder gaat de 2e aerox wel de deur uit HC feestjes koste me teveel geld en wil straX graag auto :X

0i

Ben 18, bijna 19 en ben nu bezig met m'n zip.
Heb m'n auto rijbewijs ookal maar daar vind ik niets aan dus ben nu ook bezig met m'n motor rijlessen. Maar interesse voor scooters (getunde dan) blijft er altijd wel inzitten.