B bluewhiteaerox Well-Known Member 17 August 2004 #1 Heey Zoals bij de titel staat zoek ik de volgende dingen die in topstaat zijn. -17,5 mm carb -Orginele lc 50 cilinder, mag eventueel ook een dr 50 of dr 70 zijn. -Compleet waterpomphuis -Yasuni R Heb je dit allemaal in 1x.. heb ik eventueel ook een puch typhoon ertegen te ruil. Dus heb je iets liggen. PM me of voeg me toe op msn: tom_barthezz@hotmail.com De groeten
Heey Zoals bij de titel staat zoek ik de volgende dingen die in topstaat zijn. -17,5 mm carb -Orginele lc 50 cilinder, mag eventueel ook een dr 50 of dr 70 zijn. -Compleet waterpomphuis -Yasuni R Heb je dit allemaal in 1x.. heb ik eventueel ook een puch typhoon ertegen te ruil. Dus heb je iets liggen. PM me of voeg me toe op msn: tom_barthezz@hotmail.com De groeten
Sonic_Tuning Well-Known Member 17 August 2004 #2 ik heb een 17,5mm autoshoke , een compleet waterpomphuis en een Yasuni R te koop , als je intresse hebt stuur dan effe een pm
ik heb een 17,5mm autoshoke , een compleet waterpomphuis en een Yasuni R te koop , als je intresse hebt stuur dan effe een pm
laagvlieger Well-Known Member 17 August 2004 #4 ik heb een originele 50cc liggen heeft 12000km gelopen maar ziet er nog goed uit.