Fun/Shit Topic #19

Ik ben het hier ook mee eens. Ondanks de smakelijke verhalen en woordgrapjes denk ik ook dat het nu wel een beetje genoeg is. Hij is vaak genoeg de pispaal geweest nu. Feit blijft wel dat zoals Vincent zegt het misschien beter is om gewoon lekker je hart te luchten bij je maten. Wel moet ik toegeven dat er toen ik een aantal jaren geleden mijn hart luchte over mijn ziekte er zeer volwassen gereageerd werd.. Aadje hou je rustig en zoek afleiding met je vrienden.
 
Ik bedoelde het ook totaal niet onvolwassen. Feit is, mensen smullen van andermans problemen.. Helemaal als je diegene niet persoonlijk kent. Kijk hier gewoon mee uit, spreek uit ervaring. Verder lekker je ding doen, afleiding zoeken bij je vrienden. Komt goed Aad.
 
Big up Aad. Alhoewel het superkut kan zijn kan je er ook veel lering uit halen. Lekker je eigen ding blijven doen en vooral blijven rondkijken.
Owja, als ze tof gaat doen moet je gewoon d'r beste vriendin uit elkaar trekken. Dat is erg effectief.
 
Fun: taartjes+ralf+

Edit: ach, gelukkig gaan we tot op heden nog als vrienden met elkaar om. Vakantie/rust heeft me goed gedaan:)
 
Fun: Vanochtend sollicitatie gesprek gehad
Fun: Net gebeld of ik volgende week even een weekje mee wil draaien om te kijken of ik in het team pas
Fun: Hoop dat ik dan na een paar jaar nul uren contracten eindelijk weer eens vast aan de bak kan :#
 
Back
Top