Fun/Shit Topic #19

Fun: vanavond met mijn meid uit eten, zin in.
Shit: met een bijbaan in de horeca en de dagen die gaan komen zie ik haar waarschijnlijk voor dinsdag niet
 
Fun: met karten vorige week 1e geworden en op de 2e plaats in het algemeen klassement geëindigd
Fun: Teamleiders van andere teams kwamen naar mij toe of ik volgend seizoen bij hun kom rijden. Het beste aanbod was rijden in de hoogste klasse in de omgeving, 12 uurs race en de 500 ronden bij hem in het team en het wordt allemaal voor me betaald. Daarbij is het ook de beste kans om mezelf nog te verbeteren.
 
Shit: 20130704_151520.jpgIMG-20130704-WA0008.jpg

Lek gereden in een half hoefijzer. Reed lek vlakbij een manage waarvan de paarden zeer vaak in de berm lopen naast de rijbaan. Kan niet anders dan dat dat ding afkomstig is van die manage. Maarja, geen poot om op te staan lijkt me?
 
Ga volgende week wel even met factuur en hoefijzer langs. Wellicht zijn ze idd goedgezind of hiervoor verzekerd. Ze moeten het ook wel gemerkt hebben als een paard een half hoefijzer heeft verloren. Dan loopt zo'n dier niet lekker meer lijkt me.
 
Shit: zondagavond wss gestoken/gebeten door een insect oid. Nu onderhuidse bacteriële infectie in onderbeen/enkel/voet. Komende dagen met de poot omhoog zitten en een weekje antibiotica.
Fun: Volgende week donderdag naar Albufeira.
Shit: bijwerking antibiotica: zeer snelle verbranding van de huid, felle zon op huid vermijden. FML
 
Shit: Galaxy S3 mini uitverkocht bij Phone House -> 179,- actie.
Fun: wapperen bij de mediamarkt met de PhoneHouse folder en voor 179,- mee kunnen nemen daar :#
 
sterkte, al wat bekend over je hoefijzer verhaal ?

Thanks ;)

Ben bij de manege langsgeweest. Eigenaar vertelde me dat het hoefijzer van een Bels was, waarmee zij niet buiten rijden. Kon mogelijk van twee andere maneges afkomstig zijn wat verder uit de buurt volgens hem. Heb het er maar bij gelaten. Totaal 80 eu inc gekost.
 
Shit: mijn vriendin heeft het gisteren uitgemaakt
Shit: ligt niet aan mij, dus dat maakt het nog moeilijker
Shit: vanmorgen was ik met mijn collega aan het werk. We moesten een pijp in een pijp schuiven, toen ik een duwdje gaf lag ineens zijn vingertopje er af.
Shit: het is even allemaal wat te veel
 
Sterkte Aad, altijd kut. Maar serieus, post niet heel je levensverhaal op een Scooterforum. Je krijgt hier weinig respons denk.
 
pfff... zijn zoveel mensen die veel ergere dingen hebben meegedeeld op dit forum... elke keer als Aad wat zegt, moet iedereen hem hebben/aanvallen... hij heeft het momenteel gewoon kut...
 
Back
Top