Fun/Shit Topic #19

Advertisement - register to remove this

Shit: feestje bij een maat en ineens is mijn portomonee kwijt, gezocht maar nertens kunnen vinden.
Shit: zitten al mijn pasjes in met nog 170 euro cash.
Hopen dat hij nog boven waterkomt, het zij met of zonder 170 euro. Dan moet ik in ieder teval geen aangifte gaan doen en het regelen met de bank.
 
Moet je maar niet zoveel cash meenemen ;( Nee zoiets is altijd klote, succes met zoeken.

Shit: Geem hard with style voor mij
Fun: Eens een keer optijd in m'n nest.
Shit: Baal toch wel dat ik niet kon :|
Fun: Zo zat als een toeter :p
 
Fun:
Was opgelicht via marktplaats voor een kiesler velg 2 weken geleden.
Hij had ook nog een sr voorvork te koop dus ik daarop gereageerd en die kon ik komen ophalen.
Vroeg ook nog of hij een kiesler velg verkocht. En dat deed die.
Net met paar vrienden heen gereden en uiteindelijk weg gegaan daar met 50 euro, (benzinegeld) kiesler velg en sr voorvork.
Daarna nog ff met zn alle flink wind van voren gegeven.
Hij gaf ook wel toe dat die me opgelicht had.

Die heeft zn lesje wel geleerd dacht ik zo :)
 
Haha idd! Leuke verhalen in ieder geval. Vraag me trouwens af, wat voor persoon was het?

Shit: Er is weer zo'n stomme fb status gaande waarbij vrouwen (wie anders..) een x aantal dagen naar een bestemming op vakantie gaan.
Shit: Iedereen reageert serieus
 
Hoe heet die vent, toevallig geen vincent sprenger ofzo he :p?

Hahah daar ben ik ook door opgelicht ja! Destijds nog, nadat hij was opgepakt, zn ma aan de telefoon gehad over wat de waarde was van die spullen die hij met mij had "geruild". Was een gare HR2 auspuff, mooi gezegt dat dat ding 250eu was. Gelukkig gewoon gekregen. Kkjong.
 
Ik heb mn knaken nooit gehad. Hoeft ook niet meer maar zodra ik die vent een keer tegenkom heeft hij een uitdaging. Aantal euro's X tikken op zn waffel denk ik :+
 
Nee woonde in schinveld. (limburg)

Was 21 en bood ineens vanalles aan, als wij maar weg gingen :p
maarja, het was vooral rommel wat die had dus hadden het hier bij gelaten.

Had al op facebook gekeken maar kon geen duidelijke foto vinden.

Toen we m zagen toen we aankwamen keken we elkaar wel ff aan, "is hij nou een oplichter alles?"


Had ook duidelijk geen ervaring met dit soort dingen.
Als je iemand wil oplichten (wat tegenwoordig best makkelijk is) is dit zo makkelijk te doen, zonder dat ze aan je adres komen.

Maargoed, we hebben het imo netjes opgelost. Wisten wij veel dat het zoon sukkel was :p
Had ook heel anders kunnen lopen natuurlijk.
 
Back
Top