Fun/Shit Topic #17

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik (ken) werk indd bij vd kooy:p die ouwe is ontslagen omdat hij dus indd niks meer ziet, had hij geheim gehouden whaha. Die reed als n bezetene joh!!
 
Fun: weekendje crossen in een 500C Twinair turbo
Fun: gaat nog best aardig vooruit voor zo'n klein ding.
Shit: desktop kapot.
 
Ik (ken) werk indd bij vd kooy:p die ouwe is ontslagen omdat hij dus indd niks meer ziet, had hij geheim gehouden whaha. Die reed als n bezetene joh!!

Woont hier op de weg.. wilde gewoon door je heen met z'n auto zo leek het.. ging geen mm aan de kant :D
 
Klopt, maar vind de wauserds wel leuk. Die ga k vanavond niet zien helaasch. Ach pussylounge kan k weer als 'kitty' uit en dan wel heerlijk stampen :+
 
Shit: zo m'n eerste tentamen, marketingcommunicatiestrategie
Shit: 20 mc vragen en 'een aantal' open vragen over 600 pagina's stof.
Fun: komt goed hoop ik :W
 
Shit: http://www.nufoto.nl/fotos/250305/passagiers-van-arkefly-moeten-lang-wachten-op-puerto-rico.html

totaal 24 uur gezeten in puerto rico, met een hond die in het vliegtuig moest blijven... ( in een kleine bench ) 1 voet aan de grond zetten betekende gelijk 3 maanden quarantaine...

SHIT: terug vlucht van totl 37 uur gehad..

SHIT:!!! nu aanmelden bij de gemeente.. moet ik inburgeren :p
kan me niet inschrijven maar wel uitkering aanvragen en zeggen hoeveel kinderen ik heb in het buiteland.. ( zal ik zeggen 5 stuks? kijken of het lukt? :p)
 
Fun: even gesproken met de directeur van Savage, een nieuwe Nederlandse supercar, en het viel me op hoe trots deze man op deze auto is. Echt gaaf!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top