Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Shit : Zit een vonnis over coniferen te herschrijven
Shit : Ook iets te laat begonnen
Shit : De J van mn macbook zit los
Fun : Zin in t weekend
 
Fun: hemelsbreed 100 meter naast m'n huis staat een kermis en feesttent!
Shit: hemelsbreed 100 meter naast m'n huis staat een kermis en feesttent!
 
fun/shit: maandag weer terug naar Aruba..
shit: nu mis ik NL weer :X
fun: straks als ik weer in de zon lig zal het wel minder zijn
fun: Bedrijfspand zien hierzo met woonruimte en 2 parkeerplaatsen
fun: de prijs die op de site staat!
shit: opbellen en dan te horen krijgen dat het het dubbelle is.. :X
fun: goed vermaakt in NL afgelopen weken.. avifauna/blijdorp/paintballen/vrienden/vriendinnen gezien :D
 
Shit: aanrijding gehad met scooter, bestelbusje kwam uit uitrit met aanhanger en zag mij niet. Kwam tussen de aanhanger en busje in met 60.
Arm gebroken. Hieraan geopereerd en een plaat met 6 schroeven erin gezet. Rug opengeschaaft, been dik en vol blauwe plekken :(
Fun: gelukkig thuis in mn eigen bed nu zonder infuus :)
 
'K kan echt tegen allerlei gekke dingen, gebroken armen e.d ledematen hier en daar, maakt me echt niks uit als k dat soort foto's zie. Maar zodra ik een infuus zie of iets met bloed prikken dan krijg k echt de kriebels. Vooral n infuus :+

Fun : Tentamen af
 
shit: kan nie snappen hoe iemand NL kan missen... de mensen oké, maar NL???

Begreep ik eerst ook niet :D
tot ik emigreerde.. en nu..

btw ben nu al aardig tijdje landloos :rolleyes:
uitgescheven in NL en nog nergens inegschreven ( lees "illegaal op aruba :p" )
dus ben ook niet verzekerd.. maar als het goed is ben ik als ik terug kom op aruba eindelijk ingeschreven!! 9||6
 
Ja het infuus zat er al in voor ik het wist, ik kan er ook echt niet tegen. Prikken enzo moet ik ook al niets van hebben. Alhoewel ik die toch wat gehad heb in het ziekenhuis
 
Begreep ik eerst ook niet :D
tot ik emigreerde.. en nu..

btw ben nu al aardig tijdje landloos :rolleyes:
uitgescheven in NL en nog nergens inegschreven ( lees "illegaal op aruba :p" )
dus ben ook niet verzekerd.. maar als het goed is ben ik als ik terug kom op aruba eindelijk ingeschreven!! 9||6

Ook leuk, hoe makkelijk je je in kan schrijven in Aruba. Teminste ik wel.. Maar hoe DRAMA het is om weer in NL in te schrijven x|:X!! Werd gvd behandeld als een illegale. Heb nog steeds NL paspoort en ben maar jaartje weggeweest hoor 8P
 
Ook leuk, hoe makkelijk je je in kan schrijven in Aruba. Teminste ik wel.. Maar hoe DRAMA het is om weer in NL in te schrijven x|:X!! Werd gvd behandeld als een illegale. Heb nog steeds NL paspoort en ben maar jaartje weggeweest hoor 8P

Moest je ook allerlei achterlijke formulieren invullen met informatie over je ouders ed?
 
Ja dat ja ! Ging nergens over :X Alles stond er in 5 talen ofzo, inclusief de mooie arabische muurschilderingen:+
 
Dat is heel logisch hoor fox, je kan wel 3x getrouwd zijn en 6 kinderen gekregen hebben in de tijd dat je weg bent geweest..
 
Ja dat ja ! Ging nergens over :X Alles stond er in 5 talen ofzo, inclusief de mooie arabische muurschilderingen:+

Roy had precies hetzelfde toen ie 10 maanden in Australië had gewerkt, leek wel of ie een vluchteling was ofzo en nog Nederlands moest leren. Waardeloos beleid ook!
 
Shit: (hele) lichte hersenschudding
Shit: bier komt wel tering hard aan

Fun/Shit: vanavond toch even proberen stad in te gaan
Shit: Frisssss drinken
Fun/Shit: hopen dat het goed gaat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top