Fun/Shit Happens

Status
Not open for further replies.

Wieger

JS-TUNING
Heej jongens,

Ik zat zo te denken, iedereen heeft wel eens een tegenvaller en een meevaller. Nu zou ik wel eens willen weten wat jullie nu bezig houdt of waar jullie mee zitten. Het mag een klein dingetje zijn of iets waar je al langer mee zit. (als je dat wil posten natuurlijk). Scooter related of non related, wat jullie willen. Maar let wel: Laat iedereen in zijn waarde!!

Om maar af te trappen:
Gister een schroefdraad in m'n blok verprutst, maar kan denk ik nog wel een tapje doorheen.

Feel free to post :henko:

Gr, Wieger
 
Advertisement - register to remove this

Jemig mina, nou ik ga ff een word bestandje aanmaken 8P

Iig zit ik nog met een aardig kaal frame, en nog minder dan 2 weken begint de sbo...
 
Ik had eerst een enorme tegenvaller. Me scooter was gestolen. Een week later dus een meevaller, de politie belde dat ze mijn scooter hadden gevonden. Toen ik hem zag was het weer een tegenvalller. Helemaal kaal, geen kappen en lichten meer. Meevallertje was wel dat ik voor 250 euro een zelfde scooter kon kopen om de mijne mee op te knappen. Binnekort kan ik weer rijden dus, maar eerst nog de kappen spuiten.
 
Ik moet nu leren voor een HER, helemaal geen zin meer in dat vak en wil gewoon die shit achter de rug hebben. Heb nu een samenvatting voor mn neus van 138 pagina's 8P
 
Stervende h*erententamens {!

Totaal geen inspiratie om super veel te doen.


Same here, totaaaal geen zin;(



Wacht Btw al 2 jaar op mn schadevergoeding, van een bedrijfsongeval, heb binnenkort een medisch onderzoek en daarna hoor ik hoeveel schadevergoeding ik krijg. Best spannend vind ik.
 
Vriend van me heeft nog een tegevaller.
Hij doet mee aan de SBO heeft alle spullen etc. Krijgt ie z'n oude koppeling er niet af, nu die er af is, moet hij z'n blok nog laten stralen dan nog kotteren opbouwen en afstellen, dit alles in 12 dagen:D
 
Ik moet nu leren voor een HER, helemaal geen zin meer in dat vak en wil gewoon die shit achter de rug hebben. Heb nu een samenvatting voor mn neus van 138 pagina's 8P

Dat is te doen... Heb in juni een statistiek tentamen. Zie er nu al tegenop.
 
Zaterdag tijdens het rijden is m'n gaskabel geknapt, tering eind terug lopen naar huis en de scooterboer was al gesloten :(

Maar ze doet het nu weer +pippi+
 
Dat is te doen... Heb in juni een statistiek tentamen. Zie er nu al tegenop.

Die heb ik afgelopen donderdag huilend zitten maken :X

Morgen mag ik een 4.8 halen, alleen wel kk saaie shit (Theorie van de Geschiedenis).

Vrijdag nog een tentamen: Urban History, the case of Rotterdam. Zitten ALLEEN maar chinezen bij en die STINKEN toch. Manmanman.

Wordt slides lezen en bidden, want ook daar heb ik weinig aan gedaan.
 
Dat is te doen... Heb in juni een statistiek tentamen. Zie er nu al tegenop.

Naja een samenvatting van 138 paginas vind ik vrij veel. Vooral deze droge oude business history.

Zullen we ruilen? Ik had pas voor 'Statistics' een 8 ;)
 
Naja een samenvatting van 138 paginas vind ik vrij veel. Vooral deze droge oude business history.

Zullen we ruilen? Ik had pas voor 'Statistics' een 8 ;)

DEAL! Ik weet niet wat voor opleiding je doet maar bedrijfskunde rotterdam en dan statistische onderzoeken en methoden is echt het meest kutte vak ooit. Anova dit, t-toets zus cronbach alpha zo. Spss is nog te doen maar al die dingen zelf uitrekenen en al die stappen en formules uit je hoofd leren:? x|
Geef mij maar theorieen hoor...
 
Hehe ok, ik doe bedrijfswetenschappen in Nijmegen, dus zal wel overeenkomen.

Vak wat ik doe is Organization and Environment. Allemaal perspectives met hun premisses enzo. Vorige keer had k hem gehaald op 1 onderdeel na. Toen gemiddeld net een onvoldoende. Mja nu ga ik er voor, al roep ik dat al de hele week en heb ik nog maar bar weinig gedaan...
 
heel bekend verhaal. Een week lang uitstellen en je zelf de avond ervoor voor je kop slaan omdat je niks gedaan hebt...
Ik ga ook altijd als ik moet leren 1001 excuses zoeken om niet te leren.
Loop 10000x in een uur weg om wat te pakken bijvoorbeeld
 
mijn tegen valler auto kapot daarna ga ik naar die man die em gaat maken , man ziek 8P nog langer wachten
 
heel bekend verhaal. Een week lang uitstellen en je zelf de avond ervoor voor je kop slaan omdat je niks gedaan hebt...
Ik ga ook altijd als ik moet leren 1001 excuses zoeken om niet te leren.
Loop 10000x in een uur weg om wat te pakken bijvoorbeeld

Ik zie elke vlieg voorbij gaan. Duizend keer koffie zetten. Appeltje eten, even msn/forum checken. Echt erg.

SPSS was die van mij vorige week. Hoerenprogramma.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top