Full speed Rosmalen

Advertisement - register to remove this

Nou Maykel, drama zal het niet zijn, ze hebben nou een eigen afrit, dus het fileprobleem zal veel minder zijn!
Ben 2 jaar geleden geweest met de auto, toen had ik geluk dat we een binnendoor weg wisten. En vorig jaar met de scooter geweest, mooi langs al die auto's afrijden:).
Maar ik ga iig wel, op zaterdag, vriend van me heeft vrijkaartjes van z'n vaders werk:D
 
Daniël. said:
Denk dat Maykel meer bedoeld dat die autos die daar staan drama zijn :p

Staan soms wel is leuke dingen tussen :). Vind het toch wel geinig om zondag even te gaan kijken.
 
Zondag ben ik samen met Jeroen aanwezig :*

Ik pak lekker de binnendoor weggetje's :p
Ik woon er toch maar 20 km vandaag
 
Timmetje103 said:
Zondag ben ik samen met Jeroen aanwezig :*

Ik pak lekker de binnendoor weggetje's :p
Ik woon er toch maar 20 km vandaag

Noh, weer is meeten denks :love:
 
Oh daar moet je echt niet heen gaan. Ik was daar 2 jaar terug heen, in de veronderstelling allemaal showauto's te zien.

Nou op die 2 na in de hal, was alles dus gewoon een gathering van de meest stereotype verbouwde golfjes, corsaatjes, fiat's en noem het maar op.

Dus tenzij dat je ding is, zou ik er ver uit de buurt blijven.

Stylevol tunen is 1 ding, maar in het wilde weg spoilers plakken en gaten zagen met kippegaas erachter is een tweede.
 
Vind maar is een auto show waar dat niet te zien is dan.

Het zal toch wel wat voor stellen neem ik aan anders komen er niet weer ieder jaar een TIG aantal mensen......

Ik kom er net vanaf en er tond toch zat mooi's.

Maar die foto sletjes, pffffffff wa zijn die soms toch lelijk zeg.
En dan het mooiste is nog dat de eigenaar die motorkap ligt te poetsen als die teven eraf zijn, haha........ :)
 
vond het wel geinig op full speed, paar gasten die ik ken stonden er ook :). waaronder een te dikke ford puma en een seat arosa 2 tone. was er om 10 uur ofzo vandaag, en toch nog tot 1500 kunnen vermaken.
 
Ik had vrijkaarten gewonnen, maar de kaarten aan een maat gegeven.
Die zei dat het best tegn viel allemaal.
Dus scheelde mij weer 300km rijden :)
 
Was inderdaad niet veel soeps. Vond het heel chaotisch. Alleen in de hal stonden een gering aantal mooie auto's. Verder was het erg veel tupperware. De naam Full-Speed past er iig helemaal niet bij, beter Full-Plastic oid.
 
Witte M3
Candyapplered 3-serie
S2000 met Supercharger
Cleane drift-200sx

Greepje mooie oto`s :)

Veel brakke gebakjes ook.

*edit* Patriek was iets sneller met de S2000
 
Back
Top