Fuel tap Honda vision NE50 1985

Sjoerd330

New Member
Hallo, ik ben laatst begonnen met het opknappen van een 2takt Honda vision NE50 uit 1984. we zoeken een benzinekraantje, weet iemand waar ik die vandaan kan halen?

Hello, I recently started refurbishing a 2-stroke Honda vision NE50 from 1984. We are looking for a fuel tap, does anyone know where I can get it?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi Bulldog,
Bedankt voor je reactie. Het probleem is dat de tank van Honda Vision een afwijkende schroefdraad heeft. 12M is te klein en 14M is te groot. De universele kraan kan ik tussen 2 slangetjes zetten, maar dan moet het slangetje nog aan de tank, met een schroefdraad van ongeveer 13, worden bevestigd. Weet je hier ook een oplossing voor? Alvast bedankt voor je reactie.

Hi Bulldog,
Thanks for your comment. The problem is that the Honda Vision tank has a different thread. 12M is too small and 14M is too big. I can put the universal tap between 2 hoses, but then the hose still has to be attached to the tank, with a screw thread of about 13. Do you also know a solution for this? Thanks in advance for your response.
 
M13 is moeilijk te vinden ja.
Misschien zelf iets maken om te koppelen aan een maat wat wel te krijgen is.
Of eens vragen bij easyparts.nl
 
Back
Top