FST Speed Slider XSH Tuned

Status
Not open for further replies.
Ziet er allemaal zeer netjes uit titus ..

mischien komk ik ook nog wel ff om het hoekje kijken zaterdag.

Box
 
black_white said:
nice :D ben benieuwd :W

ik ben er helaas niet vriendje titus *snik* maar k zal voor je duimen ( en de rest die ze best doet op 150 meter )

have a nice day :*


En voor mensen die op jou naam rijden :p.. Ohja, als Athur onverwachts de 1e plek behaald @ Damwoude, dan ben ik het :p..

Ziet er goed uit titus..

Ps. Lars @ Renedis zn naam
 
volgende keer een lamborgini ofzo regelen want die racket van je is nie te houden :D
succes @Best.
en daarna 22+ scoren @ bank :p hopelijk.
 
Heey grossie dit ziet er wel vet uit zeg :) . Is netjes gegaan laatste tijd. Beetje uit de rit geweest(ik). Erg vet.
 
jij en marcel roepen; heee karttankjeee! ik denk he die ken ik!
haha lekker gereden hoor!

oiii
 
Ging echt heerlijk vandaag:D lekker weer veel lui gemeet en veel geoefend op starten, dat wil nu ook wel lekker:)

was tot mijn grote verbaasing ook nog door tot de kwartfinale, toen ik me scoot al ingeladen had en me hesje ingeleverd had:p

was een top dag:W
 
GROSSIE said:
Ging echt heerlijk vandaag:D lekker weer veel lui gemeet en veel geoefend op starten, dat wil nu ook wel lekker:)

was tot mijn grote verbaasing ook nog door tot de kwartfinale, toen ik me scoot al ingeladen had en me hesje ingeleverd had:p

was een top dag:W


en ik/rest maar zeggen dat je dat je nog een x moest :+ :* (en maar niet geloven)
 
Mijn verhaal dan maar8)

Marcel bleef hier pitten, s'ochtends vroeg om half 6 wakker gebeld door wat homo's uit Zwolle:L:D, toen maar even mijn ochtendkrantje bezorgt:p

dR505738.jpg


daarna kwam meneer Aralfa al snel bij me huis,

xTy05811.jpg


hij zou rijden in mijn ouders (1 week oude auto:D), dus ff een aanhanger op gehaald

vyc05846.jpg


en toen richting Smarranello gesjeezt, zijn scooter ingeladen

Vtp05894.jpg


Iuj05968.jpg


en toen weer naar mijn huisgesjeezt en mijn rotzooi ingeladen8)

feM06002.jpg


K4X06094.jpg


yeJ06116.jpg


We moesten nog ff wachten op Tomaaz dus maar btje aan het voetballen geweest:D

I2b06173.jpg


en die kant opgegaan8)

Daar aangekomen, ff aan het testen geweest op dat klein stukje en daarna mijn scooter ff door de keuring gegooid:)

ff wat rond gehuppeld en verschillende members gemeet, toen kwam Smaranello weer aanlopen met de mededeling dat hij afgekeurd was omdat zijn gas niet vanzelf terug ging, dus hij en Aralfa nog druk er mee bezig om het nog goed te krijgen, dit is helaas niet gelukt:(
toen hebben we maar ff zijn veer onder mijn slider gezet omdat een orginele veer echt te veel stuiterd, toen dat gedaan was nog veel aan het oefenen geweest op het test gedeelte, dat ging nu zeer redelijk:D

En toen was het tijd voor de 1ste heat:

ik was echt uber laat wegx| had ik een tijd van 8,2..

dus ik dacht: voor de tweede heat ff goed starten, had ik 2x achter mekaar een valse start waardoor ik 3de x rustig aan moest doen omdat ik anders de lul was:p die ging dus zwaar en ik had een tijd van 8,3 oid...

145-1117919780.jpg


toen Aralfa nog ff laten spelen op mijn slider:D en besloten om het spul alvast maar in te laden, toen zou ik ff met marcel mijn hesje inleveren, zeggen in eens Dragsterlover en Justin en nog een paar tegen me dat ik door ben naar volgende ronde... na eerst zeggen "ah nee joh, rot tog op":p toch maar even gekeken voor de zekerheid, en het was ook nog zo8P

dus snel terug gelopen en scooter weer uitgeladen...
en toen moest ik tegen Van Schie:D werd dus dik geowned:p, kwam weer niet echt heerlijk weg en had een tijd van 8,1

daarna met hele groep besloten te gaan aftermeeting8) na eerst op een kutplek geweest te zijn wat echt niks was.. wist Aralfa nog een plekje, dus wij daar heen sjeezen met zijn allen

Wat een plek:~:~

Ac206395.jpg


daar nog ff lekker aan het branden geweest tot het ontzettend hard begon te regenen :'( daarna ff dik de mac geowned, en nog heel even in Leeuwarden aan het knallen geweest tot de politie kwam:p daarna maar afscheid genomen van mekaar

Wil nog ff Smaranello bedanken voor het lenen van zijn achterveer, Aralfa voor het rijden en de rest voor de bezelligheid etc:p
 
ey leuk je nog gemeet te hebben samen met marcel :D scoot ging goed hard jammer van je starts had ik ook goed last van :D
oiii!
 
Vetheid @ slider grossi3 :p, je ouders bedankt voor het vertrouwen in mijn rijden @ alfa 147 :p in een sliert van auto's naar de aftermeeting plek was echt vet, vooral het geluid over dat terrein, daar kon damwoude echt niet aan tippen! Beter gaan we binnenkort de kappen enzo van jouw aanpassen 8P

Loeke 8P ooi Aralfa
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top