Aangeboden Frezen met bajonet opname (Kurval)

Status
Not open for further replies.

Gerben Visser

Puch Maxi @ 21+ PK
Te koop aangeboden,

Nieuwe freesjes voor haakshandstuk, schacht 2,35mm met bajonetopname. Freesjes komen bij Kurval vandaan en zijn dus van goede kwaliteit (merk: Meisinger).

Beide freesjes zijn klein, dus uitermate geschikt voor het afwerken en/of kleine radiussen aanbrengen aan poorten. Dit zijn dus geen freesjes om een complete uitlaatpoort mee te frezen. Mensen die eerder zulke freesjes in hun handen gehad hebben weten hoe klein het spul is, anders zul je waarschijnlijk schrikken (op de foto`s zien ze erg veel groter uit namelijk). Beide frezen zijn voor hardmetaal en dus geschikt voor het frezen van cilinders.


Freesje 1 (HM1):

Een simpel bolletje met kopmaat 2,7mm. Via Ebay en dergelijke alleen te krijgen in kleinere maat (maximaal 2,3mm), deze is dus ietsje groter.

Ik heb er twee over en kosten €8,- per stuk

FreesHM1_zps4c057744.jpg


005038.jpg



Frees 2 (HM379):

Peervormig freesje, afmeting van het kopje is 2,3mm in diameter en 4,2mm lang. Volgens de catalogus een finishing bur, ik verwacht dat deze een fijn resultaat geeft dus.

Wederom 2 over en kosten €7,50 per stuk.

FreesHM379_zpsd31b50d6.jpg


HM379[1].jpg



Beide freesjes ideaal voor kleine hoekjes en dergelijke. Buitenkans, want freesjes met bajonet opname beginnen steeds schaarser te worden. Daarnaast kun je deze bij Kurval alleen in grote hoeveelheden afnemen en komen daar ook nog eens kleine orderkosten bovenop.

Verzendkosten zijn voor de koper. Op eigen risico kunnen deze in een stevige/bubbeltjes evenloppe verzonden worden, maar ik wil er eventueel ook een pakketje van maken.

Voorlopig gaan er van beide freesjes 2 weg, maar eventueel kan ik ook nog een derde setje aanbieden (bij voldoende interesse).

Met vriendelijke groet,

Gerben Visser
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top