free webspace

frank_oud

Banned
ik zoek eigenlijk zoveel mogelijk gratis webspace ....en die ook nog een beetje goed is .....dus ook doorlinken van plaatjes naar bv. hier....enne het liefst geen popups enzo

weet iemand een goeie ??
 
Advertisement - register to remove this

ik kan me niet aanmelden bij lycos........ als ik bijna klaar ben moet ik zo'n veiligheidscode intikken ...maar dan geeft ie steedts een foutmelding "U heeft een ongeldige veiligheidscode ingevoerd ingevoerd. Controleer a.u.b. uw invoer" terwijl ik wel die code heb ingevoerd
 
Originally posted by frank
ik kan me niet aanmelden bij lycos........ als ik bijna klaar ben moet ik zo'n veiligheidscode intikken ...maar dan geeft ie steedts een foutmelding "U heeft een ongeldige veiligheidscode ingevoerd ingevoerd. Controleer a.u.b. uw invoer" terwijl ik wel die code heb ingevoerd

Dat krijg je als je de code direct invoert vanuit de site die via je mailbox is geladen, je moet gewoon ff de url kopieeren en vers in de browser plakken. :)
 
dan heb ik nog 1 vraagje ... hoe maak ik zo'n pic server ding........dus dat je de inhoud van alles wat je op je site hebt staan met icoontjes van mappen enzo ziet??
 
Back
Top