Fraude: www.scootertuninglimburg.nl

Status
Not open for further replies.
hahahah wat een lachtertje!

Natuurlijk kan dat niet, dan kan iedereen wel zelf een algemene voorwaarde gaan bedenken, en zijn gewoon algemene regels in nederland ook al heb je geen algemene voorwaarde op de site.

Als ik geld naar hun stort en zij kunnen niks leveren wou je dan zeggen dat ze dat mogen houden hahaha:L
 
hahahah wat een lachtertje!

Natuurlijk kan dat niet, dan kan iedereen wel zelf een algemene voorwaarde gaan bedenken, en zijn gewoon algemene regels in nederland ook al heb je geen algemene voorwaarde op de site.

Als ik geld naar hun stort en zij kunnen niks leveren wou je dan zeggen dat ze dat mogen houden hahaha:L

als je goed leest zie je ook dat ik dat schrijf...
 
ik zou je adviseren om de beste man ns op gesprek uit te nodigen om de hele situatie door te spreken, face 2 face in een voor allebei vreemde omgeving doet vaak gewoon netjes zakelijk dit soort dingen afronden. Komt vaak ook een stuk vriendelijker over dan een dreigbrief met de consumentenbond of kantonrechter.[/quote]


dat van die consumentenbond en kantonrechter zet je natuurlijk niet in die brief.
maar als die man nergens op reageert kan je wel in een 2e brief schrijven dat je stappen gaat ondernemen om je geld terug te eisen.
 
ik snap het niet:S
je bent met gemak al meer dan maand verder :S

ik was allang langs gegaan om uitleg te vragen
mail/telefoon kun je makkelijk afschepen maar face to face dus niet

wat is nu het probleem dat je nog steeds niet langs bent gegaan:S
 
nee maar kom dan met argumenten en niet iets roepen om iets af te kraken terwijl ze niks gekocht hebben in onze zaak


zal ik eens een argument noemen waardoor jouw zaak steeds afgekraakt wordt?

je bediende die achter de balie zitten daar weten helemaal niks, weten niet eens een shim ringetje vinden.... we moesten een half uur wachten tot we een waterpomp revisie setje hadden omdat jouw bediende onder me kaar wat aan het kutten waren en op hyves zaten te kloten en net doen alsof ze hard aan t werken zijn. dit hebben ze zelf laten zien... kan nog wel met meer voorbeelden komen van vrienden als je wilt;)
en ga nu niet zeggen van ja kom maar eens naar mijn winkel handelen we het daar wel af of ik hoop dat ik je in het egt tegen komt kan je het nog eens zeggen. want ik zie dit als een bedreiging;)
 
heey gasten

ik kom er nu net achter dank zij jullie dat die kk scooter tuning limburg een flop is
ik heb dus een maand geleden wat gekocht maar gelukkig maar iets van 36€
maar toch is het zonden van me geld.
maar nu doe ik er niets meer aan. ik ben niet kwaad dat ik dat gelf kwijt ben maar die besteling niet meer binnen krijg wand ik had me er zo op verheugt.
maar goed ik moet nu gaan kijken waar ik het kan bestelen en dat ik het wel binnen krijgt whahahah
weten jullie dan waar ik die luchthapper deluxe voor een aerox die moet je aan de zij kan van je aerox maken(scooter power hebben ze niet meer)
laad het me weten ja thanx gr jan
 
Ik kan ze nog wel leveren, stuur me even een pm of een email info@tuning-parts.nl

maar hoezo doe je er niks tegen dan? ook al gaat het om een euro het gaat om het principe. Zij lachen nu en zien alleen maar geld binnen stromen.
 
Om effe te reageren op alle antwoorden hier
het maakt patrick geen ene kloot uit wat je doet
al ga je langs om verhaal te halen ( heb ik ook gedaan )
en wijs je hem op de rechten en plichten die er zijn ...het maakt hem echt niks uit
ze leveren niet
ze verkopen defecte onderdelen
en het allermooiste je hebt totaal geen garantie
ow en de garantie bepalingen hebben ze zelf opgemaakt staat op een A4 dat bij de kassa ergens ligt
hier wijzen ze je niet op dus je weet ook niks
mijn verhaal staat ook hier
http://www.klachtenbond.nl/Klachten/Winkeliers/ScootXtreme.htm

maar goed patrick

Ik heb NOOIT koffie gezien of gekregen
Ik heb NOOIT een fatsoenlijk gesprek gehad
Enigste wat jij kunt is je zeer dreigend opstellen en snauwen als een klein kind
ow en over langskomen bij jou laat ik het andersom doen kom jij bij mij
kunnen we praten en je krijgt ook nog koffie en ik zal me wel aduquaat opstellen... ( not )
p.s je hebt mijn adres en tel dus ik zie het wel

voor de rest ik hoop dat het een duidelijk signaal is hier en dat men niks besteld bij hem .Ook niet in de zaak want je kunt fluiten naar alles zodra je om garantie vraagt
( ben blij dat ik mijn nieuwe yamaha jog r en yamaha jog rr ergens anders heb gekocht )
 
Maja, ze kunnen opstellen hoe ze willen, als de wet is anders zegt is het gewoon zo.

Niets en niemand staat boven de wet, dus die bepalingen zijn natuurlijk waardeloos. :p

Als je het product wil teruggeven moet dit gebeuren binnen 7 werkdagen, maar het jouwe was kapot en je vraagt gewoon een werkende, dan valt dat dus onder garantie.
In nederland is iedere verkoper wettelijk verplicht 1 jaar garantie te geven dacht ik, hier in belgie is dat dus 2 jaar.

Dus je MOET gewoon een nieuw achterlicht vragen, als het mijn situatie was had ik hem echt al lang een pak rammel gegeven. Achterlijke kut komt er ook nog lekker mee vrij omdat hij allemaal "jongeren" naait die niet weten hoe ze de situatie moeten aanpakken.
 
Update

Wil nog even wat vermelden, ik ben er handig met computers, en ken het systeem waar zij mee werken.

Heb is zitten rond neuzen in hun systeem en kwam er achter dat ze al 52 mensen hebben opgelicht.|(Kan me zelf er erg aan kapot ergeren.

Heb zelf ook een bedrijf, maar door zulke mensen word het hele internet verkoop verslechterd omdat iedereen er geen vertrouwen meer in heeft.

Met hem moet echt stoppen!
 
Beste lezers,
Het volgende,
Ik heb deze jongen gevraagt om een bank afschrift aan televeren waarop staat dat hij dat geld heeft over gemaakt.
Dit is nog steeds niet gebeurd.
Ook kan hij altijd bellen met 0464580595 voor vragen afdeling internet en geloof me dan wordt dat zeker nagekeken.
Ook betreft een achterlicht dat defect is wil ik er even op wijze dat hier geen enkele garantie op zit dit zijn elecktronische delen.
Ook kan je mailen naar Patrick@xtremecenter.nl
Ook zal ik even iedereen uit een droom helpen we hebben niemand opgelicht geloof me dat maar.
En als je klachten heb kom gewoon naar de winkel dan lossen wij dat in alle mogelijkheid en eerlijkheid op.
Hopelijk tot gauw,
Met vriendelijke groet,
Patrick Xtreme Center Sittard.
 
Om effe te reageren op alle antwoorden hier
het maakt patrick geen ene kloot uit wat je doet
al ga je langs om verhaal te halen ( heb ik ook gedaan )
en wijs je hem op de rechten en plichten die er zijn ...het maakt hem echt niks uit
ze leveren niet
ze verkopen defecte onderdelen
en het allermooiste je hebt totaal geen garantie
ow en de garantie bepalingen hebben ze zelf opgemaakt staat op een A4 dat bij de kassa ergens ligt
hier wijzen ze je niet op dus je weet ook niks
mijn verhaal staat ook hier
http://www.klachtenbond.nl/Klachten/Winkeliers/ScootXtreme.htm

maar goed patrick

Ik heb NOOIT koffie gezien of gekregen
Ik heb NOOIT een fatsoenlijk gesprek gehad
Enigste wat jij kunt is je zeer dreigend opstellen en snauwen als een klein kind
ow en over langskomen bij jou laat ik het andersom doen kom jij bij mij
kunnen we praten en je krijgt ook nog koffie en ik zal me wel aduquaat opstellen... ( not )
p.s je hebt mijn adres en tel dus ik zie het wel

voor de rest ik hoop dat het een duidelijk signaal is hier en dat men niks besteld bij hem .Ook niet in de zaak want je kunt fluiten naar alles zodra je om garantie vraagt
( ben blij dat ik mijn nieuwe yamaha jog r en yamaha jog rr ergens anders heb gekocht )

Ook waar je deze scooter heb gekocht geven ze geen garantie op elecktronische delen. dat is een voorwaarde van een importeur.
en niet van ons je kunt een klacht naar importeur schrijven.
 
heey gasten

ik kom er nu net achter dank zij jullie dat die kk scooter tuning limburg een flop is
ik heb dus een maand geleden wat gekocht maar gelukkig maar iets van 36€
maar toch is het zonden van me geld.
maar nu doe ik er niets meer aan. ik ben niet kwaad dat ik dat gelf kwijt ben maar die besteling niet meer binnen krijg wand ik had me er zo op verheugt.
maar goed ik moet nu gaan kijken waar ik het kan bestelen en dat ik het wel binnen krijgt whahahah
weten jullie dan waar ik die luchthapper deluxe voor een aerox die moet je aan de zij kan van je aerox maken(scooter power hebben ze niet meer)
laad het me weten ja thanx gr jan

bel gewoon met ons 0464580595
 
zal ik eens een argument noemen waardoor jouw zaak steeds afgekraakt wordt?

je bediende die achter de balie zitten daar weten helemaal niks, weten niet eens een shim ringetje vinden.... we moesten een half uur wachten tot we een waterpomp revisie setje hadden omdat jouw bediende onder me kaar wat aan het kutten waren en op hyves zaten te kloten en net doen alsof ze hard aan t werken zijn. dit hebben ze zelf laten zien... kan nog wel met meer voorbeelden komen van vrienden als je wilt;)
en ga nu niet zeggen van ja kom maar eens naar mijn winkel handelen we het daar wel af of ik hoop dat ik je in het egt tegen komt kan je het nog eens zeggen. want ik zie dit als een bedreiging;)

Kom het me gerust maar eens vertellen dan zal ik kijken wat er aan gedaan kan worden.
Klachten hoor ik graag kan ik er wat aan doen dus kom gerust even langs.
 
ach ik ken ze maar al te goed daarzo :) geloof me er heen gaan lost helemaal niets op :). Dan kan je blij zijn als je daar weg gaat zonder kleer scheuren etc.

Dat sommige op dit topic reageren is natuurlijk goed alleen de meeste mensen weten niet hoe de situatie in elkaar steekt. En ik vraag me toch af waarom iemand hier begint over grote waffel etc terwijl als je leest dit allemaal niet eens van toepassing is.

Vraag me af of diegene niet poeslief achter de comp zit bij meneer patrick diependaal voor wat euro's.

Je weet toch wel beter
 
Eerst loop je hier alles af te zeiken en grote mond te hebben iedereen hier te bedrijgen.

En nu opeens ga je doen of er niks aan het de hand is en iedereen langs laten komen. en je weet zelf ook wel dat het voor veel mensen te ver rijden is.
 
lekker makkelijk van scootxtreme te sittard.
eigenaar is dat alleen op papier.
geld wat in die zaak zit is van iemand anders die anoniem wil blijven.
en nu was net op hart van nederland dat er ook al ingebroken word.
dat zal zeker niet voor niks zijn.
misschien ontevreden klanten?
daar helpt ook geen bedrag van 1000,- euro voor de gouden tip.
ik was het zeer zeker niet.
heb daar nooit niks gekocht en ben dat zekr ook nooit van plan.
het is maar dat men het even weet.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top