Franse pics...

Advertisement - register to remove this

Originally posted by razma
ik kan zo nog wel even verder gaan indien er interesse voor is :p

de meeste dingen komen uit Scoot Look, Scoot Tuning, Scoot 'n Scoot en Option Scooter

zeg razma
heeft deze aerox dezelfde kap als die ik ga bestellen bij onze belgische vrienden ?? want dan moet ik op zoek naar een alternatief 8erlicht
coole pics trouwens de ene aerox is een beetje druk maar wel errug mooi
 
Originally posted by razma
yes, ik denk dat het dezelfde is.. voor achterlicht kan je met LED's werken ofzo, of gewoon vorm van oude uitsnijden...(denk wel dat dat lukt)

zow jah das wel een strak plan gewoon een dede remlicht inbouwen als licht das wel strak lijkt me
 
Originally posted by mike


zeg razma
heeft deze aerox dezelfde kap als die ik ga bestellen bij onze belgische vrienden ?? want dan moet ik op zoek naar een alternatief 8erlicht
coole pics trouwens de ene aerox is een beetje druk maar wel errug mooi

Volgens mij staat er op scootertuning.net een achterspoiler met remlicht voor aerox
 
Originally posted by Zeeuw


Volgens mij staat er op scootertuning.net een achterspoiler met remlicht voor aerox

jah weet ik maar ik ga die mooie achterkap niet verkrachten met die spoiler vindt ik een beetje zonde namelijk.
 
Yoo.. Phat hoor, zie die SR oud model dan, een horiozontale lucktgekoelde minarelli ... En aan de voorkap te zien was het oorspronkelijk een Urbankid.... Tjees nutteloos koel!

Vaaaaag en vet :)
 
UK?

Originally posted by Sjoerdyo
Yoo.. Phat hoor, zie die SR oud model dan, een horiozontale lucktgekoelde minarelli ... En aan de voorkap te zien was het oorspronkelijk een Urbankid.... Tjees nutteloos koel!

Vaaaaag en vet :)

Hoezo Urban Kid? Dat zie je aan de kap? hmm of bedoel je alleen maar AC. Want Urban Kid is oorspronkelijk de naam van de oude zwarte SR. (Viper was paars/geel en Replica was Rood/Blauw(of paars?)/grijs.

Zonde dat ze hem zo verneukt hebben met die wilde paint.
 
Back
Top