Franse pics...

Advertisement - register to remove this

keb ook al die bladen ff gekocht in france (tjah als je er toch bent) alleen snap niet waarom ZOVEEL mensen zo'n lelijke scoot als bw kopen (no offence, eigen mening).
 
Originally posted by bond007


man, een bws is gewoon MOOI :)

Dan wil ik weleens weten wat belgen (en fransen) beweegt om die scooter te kopen, en waarom ie hier in NL nooit een suc6 is geworden.

Oh ja, graag ff SERIEUZE reply's! want kben dr echt benieuwd naar
 
Originally posted by Boeie


Dan wil ik weleens weten wat belgen (en fransen) beweegt om die scooter te kopen, en waarom ie hier in NL nooit een suc6 is geworden.

Oh ja, graag ff SERIEUZE reply's! want kben dr echt benieuwd naar

Wel,
ik rij met een Spirit (MBK versie van een BW's)
en mij bevindingen zijn:
1) je trekt sneller op dan andere scooters
2) hij kost ook minder dan de duurdere scooters (Nitro, sr, rs etc)
3) er zijn heel veel stukken voor te krijgen (hier in belgie en frankrijk toch) en je kan er verder in gaan dan sommige andere merken.
4) hij rijdt heel soepel en is heel wendbaar.

er zijn natuurlijk ook nadelen:
1)doordat hij compacter is gebouwd heb je wel geen plaats om je helm kwijt te raken.
2) soms ziet hij er wel wat plastic'erig uit.
3)hij is redelijk vervuilend :)

Maar iedere scooter heeft z'n voor en nadelen en dat bepaal je zelf welke je belangrijk vindt voor jezelf.
 
tja, maar waarom zijn er veel stukken voor verkrijgbaar geraakt?? omdat ie veel verkocht was.... ik ben benieuwd waarom dat zo is....

maar ok, ik snap het al wat meer....
 
Originally posted by Boeie
tja, maar waarom zijn er veel stukken voor verkrijgbaar geraakt?? omdat ie veel verkocht was.... ik ben benieuwd waarom dat zo is....

maar ok, ik snap het al wat meer....
ja, in belgie rijden er echt veeeel rond :)

bekijk het als een VW golf, t'is een rage
 
Back
Top