framenummer buxy afslijpen en overzetten

Status
Not open for further replies.

knutselaar

Well-Known Member
Hallo Iedereen,

heb ene leijke zenith en mooie buxy, zenith met kenteken en buxy zonder,wilde eigenlijk alles overbouwen maar zag dat framenummers onder de buddy staan.

Nu willen z ehier op de werkplaats de plaat met framenummer afslijpen en die op de buxy lassen.

Heeft iemand hier ervaring mee ? Zijn er dingen waarmee ik rekening moet houden?

ps: vanzelfsprekend is het allemaal eerlijk spul en ben ik geen gejatte scooter aan het omkatten of zo.
 
Advertisement - register to remove this

naar mijn weten is dit illegaal, je kan niet zomaar een framenummer van 1 scooter pakken en op een andere zetten,, een kenner ziet et verschil tussen een buxy en zenith ook wel je kan er door in de problemen komen, op je kentekenpapieren komt dan zenith te staan terwijl et een buxy is,, klopt ook niet helemaal he:p
 
Inderdaad, ik zou gewoon een kenteken aanvragen.
Kost natuurlijk wel wat, maar zit je wel goed.

En je gaf zelf al aan dat het geen gestolen spul is, dus problemen zul je daarbij niet tegenkomen.
 
wat ik zou doen is de zenith met kenteken verkopen, en wat je daarvoor krijgt gwn de kenteke aanvragen..;) P.S voordat je laat keuren wel ff cker weten dat der nix getuned aan is en dat alles het naar toebehoren doet..! ( claxon lichten,remmen etc..)
 
Een jonge die ik ken heeft een sr framenr op een aerox gelast..

Hij is er al eens mee aangehouden, een of ander lulverhaal opgehangen dat ie een "project" aant maken was en daarom de kappen van een aerox had.. Is er gewoon mee weggekomen..

Denk wel datie geluk gehad heeft:p
 
Het overzetten van framenummers, het zogeheten omkatten, is dus illegaal. Daar willen wij op geen enkele wijze aan meewerken.

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top