frame versteviging nodig

al met al moet het zaakje toch heel aardig gaan vlammen8) met heel veel dank aan IS-tuning:W want ik ben wel blij dat ivo als nog het hele zooitje in elkaar wilde zetten.
 
Originally posted by Roger

ik denk dat het probleem is(bij deze aerox) bij een grotere cab dat de gasschuif niet bovenaan komt,dus dat je gewoon nog verder moet draaien met de hendel maar dat het niet gaat.

Eehm volgens mij hoef je alleen je gaskabel intekorten (nieuwe gaskabel kopen en inkorten/ op maat knippen)..
 
Ik heb anthony er ook ooit over horen praten dat er verschillende aerox'en waren waarbij je het gas moest aanpassen omdat hij maar voor de helft open ging.....
 
Mja hoe meet je dat zeg maar. Aan welke kant van je carb moet die schuif helemaal open gaan? Bij de luchtinlaat of het stuk wat in het spruitstuk gaat?
 
Mjah, je kijkt gewoon of de schuif helemaal open gaat aan de aanzuigkant, wanneer je het gas opendraait...

Anders belt iemand ff naar Twins, om te vragen hoe hij het oplost [040 - 284 55 35]...
 
Bij mijn 21mm ging ie aan de lucht aanzuig kant helemaal open, maar aan de andere kant niet.
Bij mijn std 12mm gaat ie aan beide kanten helemaal open...
 
De gaskabel bestaat uit 2 delen, ongeveer in het midden van de gaskabel is de binnenkabel verbonden met een tussenstuk.
Gewoon de 2 binnenkabels verwijderen en een nieuwe binnenkabel monteren.
 
Ja, is dit nou niet zo makkelijk of wat?
Met dezelfde draaiing bij een kortere gaskabel aan de gashandel, haal je een langere uitslag van de gasschuif, dus zou deze dan wel op zn hoogste punt moeten komen, niet?
 
Klopt, naja ik kijk wel weer als ik me 21 er weer op heb.
Maar nog steeds de vraag, moet de schuif nou aan beide kanten van de carb helemaal omhoog staan (zodat je hem als het ware niet meer ziet) ?
 
Originally posted by Ray_speedake
Ja, is dit nou niet zo makkelijk of wat?
Met dezelfde draaiing bij een kortere gaskabel aan de gashandel, haal je een langere uitslag van de gasschuif, dus zou deze dan wel op zn hoogste punt moeten komen, niet?

idd
 
Het pas pas opgelost met een ander kabel en vooral ook met een andere gashendel. Er zit nu een snelgashendeltje op.
 
Back
Top