Originally posted by Vo0
Maar het kan beter.
Originally posted by Vo0
Ik wil niet veel zeggen maar dit zal niet echt goed werken. De warme lucht wordt door de voorste radiateur naar de achterste geblazen. Je "koelt" de achterste rad dus met warme lucht, waardoor de koeling wat zal tegen vallen.
Bedenk een andere opstelling!
Originally posted by Vo0
Ik wil niet veel zeggen maar dit zal niet echt goed werken. De warme lucht wordt door de voorste radiateur naar de achterste geblazen. Je "koelt" de achterste rad dus met warme lucht, waardoor de koeling wat zal tegen vallen.
Bedenk een andere opstelling!
Originally posted by Joor
Is niet helemaal verwaarloosbaar, maar zal w.s. maar 5% koeling schelen, mits op snelheid natuurlijk...
Originally posted by Ufo
De aerox wordt idd bepaalt geen storm-achtige presteerscooter, maar gewoon een fijne betrouwbare scoot met een zeer mooi vermogen.
De uitlaatpoort is niet te xtreem gevormt, er zit een conventioneel model carb op (geen kartcarb dus),
Originally posted by KOBUS
is er toevallig een how to met pics hoe je een verstevigingsbuizen maakt op een zipsp??
Originally posted by Ufo
Hoe hebben andere aerox rijdens trouwens het probleem met de gashandel opgelost???
ik denk dat het probleem is(bij deze aerox) bij een grotere cab dat de gasschuif niet bovenaan komt,dus dat je gewoon nog verder moet draaien met de hendel maar dat het niet gaat.Originally posted by Ridderruud
snap het niet .. ik heb een 30 mm kartcarb erop staan en geen probleem met gasgeven met het originele gashendeltje...