frame nummer snor zip

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
hey ik kan een frame van iemand kopen voor een zip maar hij weet ni zeker of het een brom of een snor is zou iemand voor mij het bovenste frame nummer kunne noemen ik weet alleen dat het met zapc begint en verder weet ik nix please help me
 
Advertisement - register to remove this

*schopje* please help me ff mensen ik hoef ni heel het frame nummer teweten dus jullie hoeven ook ni bang tezijn dat ik hem ga overtikke ofzo ik moet alleen de cijfertjes hebben die achter ZAPC staan laterz kevin
 
Originally posted by *EmankciN*
Vraag het hele framenummer en ga ermee langs bij de politie, leg het uit en zij zullen je het kunnen vertellen.

maar de geene van wie dat frame is is bang dat ik hem dan ga overtikken ofzo. kijk mijn plan was om het begin nummer aan die gozer door tegeven en dan tekijke of het wel een snor is en al is het een snor dan pas laat ik hem checke bij de politie met hem erbij. maar niet dat ik dalijk daaro helemaal heen gaat en dat het geen snor blijkt tezijn snappie
 
Laat hem anders naar de politie gaan en zeg dat je m alleen koopt als hij dat doet en bewijs meeneemt dat de politie heeft geconstateerd dat het een frame van een snorzip is...

(edit: las fout, aangepast:))
 
/offtopic/
wat ben je voor een gast man? je vraagt runner frames, zip frames en nu vraag je weer een frame nr? dit is een beetje verdacht vindt ik...
/ontopic/
als je het zo graag wilt weten moet je doen wat emankcin zegt.
 
**offtopic** hey piojjo ik ben gewoon een dood normaal iemand en dat runner frame is voor een vriend van mij die een ongeluk heeft gehad en ze frame was gescheurt dus een nieuwe moest hebben.maar die is er al zo goed als. en ik vraag helemaal geen heel frame nummer ik vraag alleen het begin nummer dat bij elke snor zip het zelfde is omdat ik zelf een snor blokkie op de kop heb getikt maar dat was dus alleen een blok en geen frame en kappe komen pas later daarom wil ik wel dat frame kopen van die gozer maar hij woont een aardig eindje weg en dalijk kom ik daaro en is het geen snor.
ik zou wel kunnen doen wat *EmankciN* zei maar ik wil er zelf bij zijn als de politie hem controleert ik moet niet hebben dat ik dalijk op het frame rijd die iemand anders toebehoord.
ik hoop dat de mensen nu weer een beetje normaal over me denke na deze uitleg. en sorry voor de offtopic maar ik moest het ff kwijt
 
Back
Top