This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

frame + aantal kappen nrg , voorvork (nrg/aerox) etc.

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb hier nog een frame liggen , is een oud tyoe nrg frame met verstevigingsbuizen ertussen. hij is geel gespoten op het moment, niet zo mooi , alle steunen zitten er nog aan!

verder heb ik er een stuur bij , een tank ,subframe met Polini rubbers , buddy (afgezaagd en bodem gedeeltelijk eruit , zadel , helemaal goed en een setje kappen ,wel bewerkt en moeten gespoten worden.

de kappen zijn behoorlijk bewerkt , maar wel dusdanig heel dat ze voor een project goed te gebruiken zijn. er liggen in principe geen steunen af zover ik weet. treeplank en binnenkap zijn ook bewerkt.

hier zou je dus nog wel wat leuks mee kunnen doen.
stuurkap zit er niet bij en sommige kleine kapjes , zal van alles nog wel even foto's maken. de onderkuip is van een nieuwe type nrg

frame :



aantal kappen :













frame + kappen etc. € 75 euro , zelf halen! word niet verstuurd!

verder heb ik nog een voorvork voor NRG , het gaat hier om een aerox voorvork die in een nrg past , de poten zijn gepolijst maar je zou ze nog iets beter kunnen doen. stuurslot zal niet werken overigens



€ 150 euro , gaat niet voor minder weg , was veel werk namelijk!

verder nog een stel gecoate NRG velgen , geel gecoat , deze horen bij de voorvork maar zijn ook los te koop , dan moet je er alleen even andere lagers in zetten.



€ 75 euro los of 210 euro samen met voorvork busjes , as etc., dan kun je zo de velg erin zetten en klaar..

ZONDER banden!

verder ook nog wat losse meuk zoals :

kickstartdeksel nrg/ntt :



25,50 incl versturen , kan er zo op en trappen!

Speed control voor Runner , vrij nieuw nog ,met grote rollen dus!

[/

35,50 incl verzenden

remsetje nrg oude type , houder + hendel en kabel compleet ,gaat alleen in een set weg..

[url=http://picsplace.to/]


15 incl verzenden (past niet in een envelop helaas)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.