Fox probleem , gasnaald?

fox-tuning!

Well-Known Member
Hallo allemaal,

ik heb een thread staan waarin ik beschrijf waarom mijn fox niet meer starte, dat probleem is opgelost.

Nu zit ik met een ander probleem..
Als ik mijn fox start is gelijk het gas ingeschakeld.. wanneer ik mijn rem los laat wil die wegrijden|(.
Wanneer ik mijn rem blijf inhouden komt er rook uit mijn cilinder:'(
ik heb hem een paar keer gestart meer het bleef aanhouden en draaide dus elke keer het contact uit..

Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik denk dat het iets met de gasnaald is..

alvast bedankt *D
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je valse lucht trekt bij je cilinder, en/of je stationair staat te hoog afgesteld.

ik heb niet aan de stationair schroef gezeten

en hoe kan ik controleren op valse lucht?

ik heb mn gaskabel voor het starten gecontroleerd , en zo ver ik zie staat er geen spanning op
 
Kijk eens naar de stand van je gasschuif als je de luchtfilter er afhaalt.

ja dat viel me op , ik kan nie vinden hoe je hem moet verstellen...
het is gewoon een buis met een veer eromheen met een naald zondere enige gaten in de naald , alleen aan de bovenkant van de buis zitten een paar inhammetjes .. heb geen idee hoe ik hem moet verstellen , maar ik denk dat het hiermee te maken heeft
 
Hoe ver staat de gasschuif los?
Spanning op de gaskabel kun je het beste aan de uiteindes van de kabel voelen, als je bij de carb. aan de buitenkabel voelt moet hij iets op en neer kunnen gaan (Op je gashandel zit meestal wel wat speling).
 
ik zal morgen wel ff controleren op speling.
( brommer staat in een loods en heb nu geen tijd meer om er heen te fietsen )

en bovenop de gasnaald zit een soort dopje die je op de bovenkant van de carb moet draaien , tot hoe ver moet die?
 
bedankt voor de reacties , het probleem is opgelost.. de kabel bleek klem te zitten wanneer ik mijn gas aandraai. ik heb hem ff opnieuw er in gestoken en nu doet ie het zoals het moet
 
Back
Top