Foute Auto en Motoren topic #4

Status
Not open for further replies.
Die peug en die pichup vind ik eigenlijk nog helemaal niet zo verkeerd.

Bij die peug zouden alleen die velgen en uitlaten nodig vervangen moeten worden!
 
Hahahahahhhahhahh, volgens mij heb ik jou nog wel eens horen zeggen dat je het wel een leuk ding vond:+
 
Toen hij hem net had ja, kijk nu!
Vies ding, mischien omdat ik hem ook niet mag ;)

Had ff zin om dat ding op te zoeken :D
 
ErwinM., kan het zijn dat je broer in zn golf om 5 over half 3 over de oldenzaalsestraat in Hengelo reed? :D Wat een hok :D.
 
ja of ik heb geen tijd om eerst alle advertenties door te spitten, en kwist niet vantevoren dat k er meerdere ging posten.. kga niet eerst heel et internet over voordat k wat ga posten.. dus houdt dat gezanik nou es voor je.. schijtziek wordt k van al die betweters |(

Er zit een heerlijke edit knop, mocht je die nog niet hebben gezien?
 
Wat ik al zei, wen er maar aan dat iedereen op elkaar zeikt hierzo :)
Als je daar niet tegen kan moet je hier niet posten :D of er nix van aan trekken :) of er wel wat van aantrekken en er van leren?

Huib. sterf! :D
 
ErwinM., kan het zijn dat je broer in zn golf om 5 over half 3 over de oldenzaalsestraat in Hengelo reed? :D Wat een hok :D.


Nee dat was hem niet. Is in almelo aan het werk;)

Als er op de voorruit en achterruit grote stickers op zitten van knooiert fm 94.30 FM dan is dat me broer.

Maar ik deel je mening dat dat een hok is;) heeft ze velg nu krom gereden die sukkel :?

*edit*
2 foto's voor die gene die nog niet hard genoeg hebben gelachen vandaag :W

[Ir]http://i32.tinypic.com/2iroirs.jpg[/Ir]

[Ir]http://i26.tinypic.com/2j1vjhz.jpg[/Ir]

*edit*
 
@ ErwinM.: Haha nee dat was 'm idd niet :+. Deze was blauw, wel zelfde grille + spiegels en achterlichten :D. En hij had 2 van die uitlaten, links en rechts 8).
 
ik heb me broer al genoeg mooie auto's laten zien, maar hij blijft die gepimped auto's mooier vinden.

Volgens mij is die van de melkboer:p
 
Volgens mij jij ook dan :D alleen jij begint het itt je broer het wel af te leren :D

Smakeloze melkboer hebben jullie btw ;)
 
6.jpg


208.jpg


andere kleurtjes en hij was geill !

497.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top