Foute auto en motoren topic #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Haha ik zag net een rode peugeot 306 met booskijkers, raamband met tribal, metalen plaatjes met popnagels op de deurklinken, 1 ongespoten m3 spiegel, en een meegespoten originele spiegel, en een sebring stickertje boven de originele einddemper :winner:.

Ik wou nog een foto maken, maar de eigenaar zat er in en keek me zo raar aan :+.
 
weejoooh 8)

check ook die M3 roosters:D en nieuw type bumpers op de oude W208 :X

umbau10249yj.jpg


umbau10216iv.jpg
 
[ir]http://img47.imageshack.us/img47/1968/sl1lk0.jpg[/ir]

[ir]http://img47.imageshack.us/img47/4497/sl3ka3.jpg[/ir]

;(
 
Ik vindt het wel meevallen met: hoe lelijk die is. Ik vind het altijd beter als een standaard type.
 
Ik vind m ook wel stoer :eek:

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe DGB?

Het is er wel iets beter op geworden maar wat ze maken is nog steeds lelijk, ze hadden een leon van een neger HELEMAAL verneukt

Dat wijfie is wel 100keer beter die Jorinde De Mol ( kots )

Uuh ik heb laatst met een half oog gezien wat ze met een slk amg deden, jezus wat een ramp.
 
Ik hoorde van iemand dat ze laast ook een Z4 hadden verneukt, die "designer'' moeten ze echt de dood straf geven :+
Wat heeft die gast veel auto's verneukt :X
 
DGB. Een reden om me daarvoor op te laten geven met een grafbak (niet dat ik die bezit) is om er winst uit te halen. Door de onderdelen zoals velgen en geluidsinstallatie die erop/in gezet zijn te verkopen op marktplaats. Die designer komt denk ik nog uit de bassie en adriaan tijd. Waar het hip was op rode bolletjes op de caravan te plakken. En dit nu nog maar toe te passen op de hedendaagse auto. Zucht!
 
Die uitlaat, wat onzettend beun :X daar kan Jeroen nog een hoop van leren ;)

Wel zonde van die audi, die is nu rijp voor de sloop.
Hoe verzinnen ze het uberhoud om van een 4 deurs een 2 deurs te maken :X
 
hahaha die audi heb ik een aantal keren in zoetermeer zien rijden.
ik vond het lullig voor de bestuurder maar ik kon m'n lachen echt niet inhouden bij het pompstation :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top