Foto's Veldhoven - 10 Mei 2009

ziek sarik !!!!!!!!!!!!!!!!!! vette beelden ... netjes gereden, knap dat je je staande houd tussen zoveel ervaring.
 
Bedankt voor de reacties,

@ Gé de camera zit stevig ingebouwd icm externe voeding ed en zal er waarschijnlijk elke wedstrijd inzitten. Je ging erg hard op Veldhoven!!

Het gaat om een Hero Go-Pro onboard camera kost cpl 199 euro.
En zit voor de radiateur op de kap vast gemaakt.

Het was het stage 6 blok van vorig jaar met team uitlaat +- 18 pk
Niet verder gebankt, blok liep altijd goed.
Vermogenverschil is duidelijk te zien zeker bij Jos en Edwin.

De filmpjes van de 1ste manche

deel 1:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pIgYd49Vt6U"]YouTube - SBO Race Veldhoven onboard Sarik Roufs EPC manche1 deel 1[/ame]

deel 2:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=diqRpVW9F2Q"]YouTube - SBO Race Veldhoven onboard Sarik Roufs EPC manche1 deel 2[/ame]

Wederom valpartij waarbij de vooremhevel op het asfalt is blijven liggen....
Toch geprobeerd de laatste 2 ronden uit te rijden,
maar de achterrem bleek niet genoeg op eind rechte stuk.............

Uiteindelijk kapotte kappen, uitlaat en een blauwe kont aan deze mooie dag overgehouden.
 
Bedankt voor de reacties,

Het was het stage 6 blok van vorig jaar met team uitlaat +- 18 pk
Niet verder gebankt, blok liep altijd goed.
Vermogenverschil is duidelijk te zien zeker bij Jos en Edwin.

Wederom valpartij waarbij de vooremhevel op het asfalt is blijven liggen....
Toch geprobeerd de laatste 2 ronden uit te rijden,
maar de achterrem bleek niet genoeg op eind rechte stuk.............

Uiteindelijk kapotte kappen, uitlaat en een blauwe kont aan deze mooie dag overgehouden.

Dan vind ik dat het met 18pk toch wel érg hard loopt!!! En je stuurd ook wel erg hard :~ . Nog even en je zit écht voorin denkz.
 
Had dat filmpje nog niet gezien dat je rechtdoor ging op het rechte stuk, wel leuk om zo even te zien hoe je de banden in gaat.. +ralf+
 
Netjes gereden idd, maaruhm Bart...heeft jouw blok ook maar 18pk dan? ;)

Schijnbaar :D. Ik weet wel dat dan iedereen met maar 18pk rijdt, of wij hebben allemaal pony's en bij epc knollen :+ . Het ding loopt iig echt wel hard en ik rem te vroeg x| .

Best leuk om te zien wat je allemaal wel niet fout doet +pippi+
 
Schijnbaar :D. Ik weet wel dat dan iedereen met maar 18pk rijdt, of wij hebben allemaal pony's en bij epc knollen :+ . Het ding loopt iig echt wel hard en ik rem te vroeg x| .

Best leuk om te zien wat je allemaal wel niet fout doet +pippi+

Ik vond het vooral leuk om te zien dat jij echt zwaar relaxt op dat ding zit, je beweegt je amper van links naar rechts, je hangt er amper naast etc. Onder het motto "waarom spectaculair doen als het ook gewoon zo kan" :+
 
Erg toffe filmpjes Sarik en erg netjes gereden. Vooral de tweede manche erg sterk. Leuk om te zien hoe lang het kan duren voordat je daadwerkelijk iemand voorbij bent, en als je er dan voorbij bent rijdt je vaak ook zo weg. Nu ik dit zo allemaal zie krijg ik weer veel te veel zin om te rijden!
 
Nee, maar wel te ver naar buiten in diezelfde hellingshoek als de andere gasten. Maar helemaal aan de zijkant van de baan krijg je een negatieve verkanting waardoor de hellingshoek ineens groter wordt snappie? :)

Ow op die manier, wist niet dat die klinkers hier een negatieve verkanting hadden.
 
ik had best een kut dag:)

1ste manche scooter warm draaien ,ineens knal:S
ik denk ok ebougie vervangen...
nog niks
deed zeer weinig
toen zagen we stuk membraamklep kutzooi
erg laat gestart laatste aantal rondje banden waren koud:)

en dan was me maat kick pedaal vergeten binnen te doen op me plaat gegaan.

2de manche goede start maar jim beukte me we weer eens maargoed niet gevallen ofzo... maar daarna iets later ging iemand op zen plaat in die linkse hair pin waa rik met anatal mensen i9n de knoop zat en bijna onderuit ging en over het gras moest gaan dus groot gat.

dus moest vanalles dichtrijden,maar ik kon me draai die dag neit echt vinden en moest echt even wennen aan kortere vertanding die ik die dag probeerde:
resultaat veel te laat op gas gaan....

achjah heb gerede:)
 
hierbij mijn foto's;

DSC01722.jpg

DSC01723.jpg

DSC01724.jpg

DSC01725.jpg

DSC01726.jpg

DSC01727.jpg

DSC01728.jpg

DSC01729.jpg

DSC01730.jpg

DSC01731.jpg

DSC01732.jpg

DSC01733.jpg

DSC01734.jpg

DSC01735.jpg

DSC01736.jpg

DSC01737.jpg

DSC01738.jpg

DSC01739.jpg

DSC01740.jpg


Het zijn er niet veel en ook niet bijster origineel, maar nog voor d wedstrijden begonnen heb ik mijn camera opgeborgen en een vlag ter hand genomen, dus vandaar het schamele aantal foto's....
 
Back
Top