Foto's Veldhoven - 10 Mei 2009

Spasta

6.74 @ 150 meter
Nadat er een topic aangemaakt is van Emmen, ook maar eentje van Veldhoven.
Ikzelf heb ook een aantal foto's gemaakt, veel daarvan zijn mislukt omdat het zo lang geleden was, de rest komt hier te staan.

Grtz
 
Advertisement - register to remove this

Hier een aantal foto's met mijn foto toestel, rest volgt.
Heb ook nog even met Timmy's canon geschoten maar die foto's heeft hij.

DSC_4347.jpg


DSC_4348.jpg


DSC_4349.jpg


DSC_4350.jpg


DSC_4351.jpg


DSC_4353.jpg


DSC_4354.jpg


DSC_4356.jpg


DSC_4359.jpg


DSC_4365.jpg


DSC_4366.jpg


DSC_4367.jpg


DSC_4369.jpg


DSC_4371.jpg


DSC_4372.jpg


DSC_4376.jpg


DSC_4377.jpg


DSC_4379.jpg


DSC_4380.jpg


DSC_4381.jpg


DSC_4382.jpg


DSC_4384.jpg


Grtz
 
tja , veldhoven kun je gewoon slecht foto's maken , zo simpel is het..

verder weet ik niet wat voor camera je gebruikt , maar ziet er niet gek uit hoor :)
 
Last edited:
tja , veldhoven kun je gewoon slecht foto's maken , zo simpel is het..

verder weet ik niet wat voor camera je gebruikt , maar ziet er niet gek uit hoor :)

Nikon D70 met een Sigma 28-200 lens welke super traag is!
Ik heb ook met Timmy's Canon 400 of 450D geschoten, weet alleen niet hoe die foto's er uit zien, nog niet gezien.

Verder ken ik weinig van de instellingen dus je kan er veel leukere foto's mee maken als je weet wat je doet.
 
Hier het onboard filmpje van de 2e manche,
Beetje ingekort maar o.a. valpartij staat er op.

Helaas miste de scooter het benodigde vermogen ( stage 6 blok )
Verder wel geamuseerd, hard gestuurd en genoeg geleerd.
Tot volgende race.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=14OodAjfReY"]YouTube - SBO Race onboard Sarik Roufs veldhoven manche 2[/ame]

Manche 1 volgt
 
Mag ik vragen wat voor camera je hebt en hoe je die gemonteerd hebt? Ik wil namelijk ook een keer zoiets proberen maar dan wil ik er wel vrij zeker van zijn dat ik m'n camera niet sloop. Mag ook via pm
 
Volgens mij zit er water in je lens... het beelt golft helemaal bij de start ;)


"Mooi" om te zien hoe je op je bek gegaan bent... naja.. mooi, je kan goed de oorzaak zien... te grote hellingshoek @ klinker/kerbstukje...
 
Leuk om zo'n filmpje te zien :D.

Volgens mij zit er water in je lens... het beelt golft helemaal bij de start ;)


"Mooi" om te zien hoe je op je bek gegaan bent... naja.. mooi, je kan goed de oorzaak zien... te grote hellingshoek @ klinker/kerbstukje...

Gaat hij zoveel schuiner als de andere?
 
Nee, maar wel te ver naar buiten in diezelfde hellingshoek als de andere gasten. Maar helemaal aan de zijkant van de baan krijg je een negatieve verkanting waardoor de hellingshoek ineens groter wordt snappie? :)

Netjes gereden weer hoor Sarik, maar vermogen tekort? Ding loopt net zo hard als de scoot van Bart Klazen als ik het zo zie...en dit was met stage6 blokje zei je? Goed bezig dan iig! Ik hoop dat ik nog eens met je kan battlen dit seizoen, maar heb het idee dat je nu ineens iets te hard voor me gaat :p
 
Back
Top