Foto's van m'n eigen scoot!

jorenv

Buiten gebruik
Hier dan eindelijk foto's van mijn eigen scooter.
Was k er vandaag voor t eerst een echte schooldag mee naar school word GVD meteen met framenummer afdek plaatje gejat.
Naast mij stond een beta die em ook miste. BLIJF van elkaars spullen af !!!!!!!!
maar hier de foto's

jorenscoo1.jpg

hier zie je de zijkant met de minste schade.
jorenscoo2.jpg

Hier mooiste foto vinik. Die voorkankt is echt mooi!!!
jorenscoo3.jpg

Hier de zijkant met een echte breuk in de kap en m'n helmpie.
jorenscoo4.jpg

Hier m'n verroeste en klein deel geschuurde bidalot.

Ok dit waren ze weer.
mzzl Joren
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Re: lelijk zadel



Weet iemand trouwens al waarom je SR (o.t) met en zonder spoiler hebt ? en niet met domme antwoorden komen van die hebben ze eraf gehaald, want in de achterkap zitten namelijk die gaten dan helemaal niet :? :) [/B]


Jawel ,maat van me heeft ook viper zonder spoiler, met rubberen afdekhoesjes over de twee gaatjes heen waar je de spoiler op kunt monteren. Paars geel trouwens wel originele kleur...

laterzz...

Oja, welke kleuren zijn loris reggiani allemaal te krijgen dan?

okee thnx
 
Originally posted by Arne@Piaggio
En dan is er nog eentje, in hele foute kleuren, wit rood groen of zo...

Die ken ik ook jah, heb ik hier weleens zien rijden..... idd beetje AF1 kleuren, maar welke dat precies is???

[ot]
Shit wil ik het opzoeken op aprilia site, issie 24uur offline, vanwege ramp in Usa. Goeie zaak aprilia, dat medeleven tonen, maar waarom nu juist als ik nou net weer wat op moest zoeken :|
[/ot]
 
Re: Re: lelijk zadel

Originally posted by hebo-aeroxje


Jawel ,maat van me heeft ook viper zonder spoiler, met rubberen afdekhoesjes over de twee gaatjes heen waar je de spoiler op kunt monteren. Paars geel trouwens wel originele kleur...

laterzz...

Oja, welke kleuren zijn loris reggiani allemaal te krijgen dan?

okee thnx

Nou in 1 kleur dus: paars/rood/zilver... (mijn kleur) met mooi zadel!
 
mooi dingetje! jammer van die verrotte bidalot...

nah, zal ik m'n foto's dan ook maar hier dumpen??

komtie:

srwww201.jpg


srwww202.jpg


een SR WWW '99 met Harada bestickering (hier nog met oude Arrow kompress :r). voor de rest best wel standaard qua looks, mjah boeiuh. komt nog wel een keer een specialpaint op. 8)
 
Last edited:
Dat lelijke zadel wil ik anders best hebben (ruilen :)) want daar kan je een monoseat van maken. (zoek ik nog)

Hier wat plaatjes van oude SRen:

Oude Urban Kid:

urban.gif


Loris Regiani Replica:

SRreg.gif


De (zover ik weet) nooit in nederland uitgebrachte Max Biaggi AIR COOLED (Met gele stripping inplaats van groen) (als het een Max Biaggi is)

SRmax.gif
 
Het is geen Biaggi...En die heb ik weleens rond zien tuffen geloof ik hoor. Trouwens, een Loris Reggiani had in Nederland toch altijd zilveren velgen? Dit is een Italiaanse, kijk maar naar de uitlaat.
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Het is geen Biaggi...En die heb ik weleens rond zien tuffen geloof ik hoor. Trouwens, een Loris Reggiani had in Nederland toch altijd zilveren velgen? Dit is een Italiaanse, kijk maar naar de uitlaat.

Ja klopt, in de Wheels 95 staat ie ook, met zilveren velgen. (en kachelpijp uitlaat)
 
die loris reggiani rijd hier ook idd rond, die dwd is er toen ook een keer mee aangereden. Alle kappen nieuw, 1800 piek 8)

heeft er nu een Hebo Gara onder, en die scoot rijd... Gaar.....
(zonde....)
 
deze reply slaat op de post hieronder van sjoerdyo
hoezo tever gaan? die gozer is gewoon weer zo'n dwd die alles laat afstellen door de dealer (die er schijnbaar geen meter van kan) want ik rij em makkelijk eruit met mn nrg... echt makkelijk....

No offence op de scooter (ik vind de ouwe SR ook :W) maar gewoon die scooter....

enne, die SR van Leovinci dat kan best wezen dat dat een zelfgespoten is. Die leo-demo scoots worden wel meer zelf gespoten....

Maar kan natuurlijk ook rare lichtval zijn ofzo, of originele kleur.
Ik heb volgens mij die kleur (helemaal paars) weleens zien rijden...
gozert hier in de buurt heeft een Zwartmetallic/Felgele, ook een errug stoer kleurcombo op een SR ot
 
Last edited:
Originally posted by Arne@Piaggio

Geel Paars = Viper

Pic:

*In deze topic bovenaan he :)*

Paars / Rood / Grijs = Loris Reggiani

Pic:

loris.gif


Zwart = Urban Kid (oud)

Pic:

urban1.gif


Grijs Oranje = Urban Kid (nieuw)

Pic:

urban2.jpg

Zwart met groene en rode details = Max Biaggi

En dan is er nog eentje, in hele foute kleuren, wit rood groen of zo...

En welke is dit dan? Loris reggiani LC ofzo? Er zijn echt veel verschillende combo's uitgebracht het is erg moeilijk te zeggen wat er allemaal is, omdat er in italië ook weer andere worden uitgebracht enzo...

vaag.jpg


Mooiste:

Zijvoor.jpg


heeft er nu een Hebo Gara onder, en die scoot rijd... Gaar.....

Je KAN te ver gaan... ;)

Ennuh Patrick, staat jouw scoot ook niet op mijn site??? Blauwe WWW met kompress lite?

Sow ik heb ook weer laten zien hoe ijverig ik ben...
 
Back
Top