Foto's van m'n eigen scoot!

jorenv

Buiten gebruik
Hier dan eindelijk foto's van mijn eigen scooter.
Was k er vandaag voor t eerst een echte schooldag mee naar school word GVD meteen met framenummer afdek plaatje gejat.
Naast mij stond een beta die em ook miste. BLIJF van elkaars spullen af !!!!!!!!
maar hier de foto's

jorenscoo1.jpg

hier zie je de zijkant met de minste schade.
jorenscoo2.jpg

Hier mooiste foto vinik. Die voorkankt is echt mooi!!!
jorenscoo3.jpg

Hier de zijkant met een echte breuk in de kap en m'n helmpie.
jorenscoo4.jpg

Hier m'n verroeste en klein deel geschuurde bidalot.

Ok dit waren ze weer.
mzzl Joren
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Foutje.....

Nu doet ie het.
ik had jpeg getypt inplaats van jpg
Kan gebeuren. Net nog mooi meisje gezoend :p
Dus dat is wel weer beter.
maar hier boven staan dus die foto's

mzzl joren
 
ok helemaal niets maar ok .
Denk meld ook eens wat boeiends tussen door.
Maar hier kan je bijna nooit wat goed doen dus..
In ieder geval uitlaat was al zo toen ik scoot kocht.
K heb ff geen tijd om te schuren en k heb daar ook geen zin in als k misschien toch ander koop :!
Dus vandaar
 
lelijk zadel

je kan niet aan het zadel zien dat het een Viper is. ik heb namelijk ook een Viper (overgespoten dat wel) en ik heb wel het mooie zadel (die jij ook hebt Sjoerdo)

Verder blijft het een vette scoot (Daanje, Sjoerdo, SR-Fanatic, Jorenv zullen het wel met me eens zijn :p andere misschien wat minder :| )

Jammer dat er geen zilver/grijze velgen onderzitten, gelukkig krijg ik die en ben ik van mjn zwarte dan af :W

Weet iemand trouwens al waarom je SR (o.t) met en zonder spoiler hebt ? en niet met domme antwoorden komen van die hebben ze eraf gehaald, want in de achterkap zitten namelijk die gaten dan helemaal niet :? :)
 
Last edited:
Jouw spoiler-vraag weet ik niet...

Ik weet wel dat toen een maat van me een Rally L.C. kocht, dat hij tussen 2 versies kon kiezen; 1 met schijfrem zonder spoiler, en 1 met trommelrem en spoiler...

Heel onlogisch, maar misschien verklaart het iets...

Greetz.
 
Alleen de allereerste Vipers hadden zo'n zadel (en een wit achterspatbord) Mooi ding verder! Ik heb trouwens een zo'n SR naar de scooterhemel geholpen :) Total loss gereden tegen lantaarnpaal :)

Geel Paars = Viper
Paars / Rood / Grijs = Loris Reggiani
Zwart = Urban Kid (oud)
Grijs Oranje = Urban Kid (nieuw
Zwart met groene en rode details = Max Biaggi

En dan is er nog eentje, in hele foute kleuren, wit rood groen of zo...
 
Back
Top