[Foto's] SOBW Races Zwolle

Originally posted by B-M-F
zwolle_28.jpg
:-: :|

dat wou ik ook zeggen... :p

idd stupid...|(
 
Gehehehe, daaar zit een verhaaltje achter...
Deze scooter stond naast een tent met forum-mensen. Origineel zat er alleen die onderste stikker op(scooterfreaks).
Dus wat doen onze trouwe medewerkers? Juustem. Zorgen dat ook de juiste stikkers erbij zitten... MarcoVW zorgde voor de vertegenwoordiging van ST.net
Hoe die kerel op gereageerd heeft, weet ik niet.:p
 
Originally posted by Mister Z.
Gehehehe, daaar zit een verhaaltje achter...
Deze scooter stond naast een tent met forum-mensen. Origineel zat er alleen die onderste stikker op(scooterfreaks).
Dus wat doen onze trouwe medewerkers? Juustem. Zorgen dat ook de juiste stikkers erbij zitten... MarcoVW zorgde voor de vertegenwoordiging van ST.net
Hoe die kerel op gereageerd heeft, weet ik niet.:p

Was lol ja:D

De reactie: in eerste instantie merkte hij niks. Toen hij het zag zei hij heel droog: huh?scootertuning.net?? He er heeft iemand stickers op m'n scooter geplakt8P

Gelukkig konden we onze lach net inhouden:D :rolleyes:
 
Originally posted by BART#21
Ja Danni dat goede gevoel moeten we maar zien te houden. Was weer een lekker daagje. Heb gehoord van de vele gesneuvelde.

Hoe is het eigenlijk gegaan met Kleckie? Heeft ie lopen sporten met vrielink als ik zo de uitslag bekijk?:) Doen ze toch vaker die twee...vinden elkaar vast leuk:D
 
Originally posted by zip#19
Hoe is het eigenlijk gegaan met Kleckie? Heeft ie lopen sporten met vrielink als ik zo de uitslag bekijk?:) Doen ze toch vaker die twee...vinden elkaar vast leuk:D

Sporten met Opa Jopa??? Nee Kleckie is vet voor hem gefinished ;)
 
Originally posted by zip#19
Was lol ja:D

De reactie: in eerste instantie merkte hij niks. Toen hij het zag zei hij heel droog: huh?scootertuning.net?? He er heeft iemand stickers op m'n scooter geplakt8P

Gelukkig konden we onze lach net inhouden:D :rolleyes:

ik heb niks gedaan:rolleyes:

hehe, was wel ff lachen :) die reactie van die gast idd:
HUH ik heb scootertuning stickers 8)

intotaal 4 geplakt... voorkap, carterkap en achterkappen })
 
wat een kanker actie als iemadn aan jouw scoot zit en er dingen op plakt vind je het tog ook niet leuk:S. kan het wel voor het goede doel zijn maar tog. En neej k ben geen moraal ridder
 
Blijkbaar wel... jij vreet ook nooit eens wat uit of wel :|

Maar effe ontopic:

Klasse foto's inne, Ideaal zo'n goeie sluiterstijd :) Echt strak!
 
Ik ben het met je eens Sander.
Alleen je manier van formuleren en het gebruik van je Nederlandse taal zou ik een keer proberen te verbeteren.
 
Originally posted by Mol
Ik ben het met je eens Sander.
Alleen je manier van formuleren en het gebruik van je Nederlandse taal zou ik een keer proberen te verbeteren.

Pfff... zegt ie:

[Remember-mode]

Loop je langs Koopmans-tent @ lelystad, nusje lui er voor... Hoor je in eens, WOAAAA EIN SLIDER MIT 19.7 PS :|

Ik kijken, had ie z'n 19.7 (of 19.2) pk grafiek op m'n scooter geplakt :W

[/Remember-mode]
 
Als je nou TOEN tegen me gezegd had dat je dat niet waardeerde dan had ik em er wel afgehaald + de lijmresten verwijderd.
Volgens mij vond je het wel tof dat allemaal duitsers op je lelijke mina wrka met 19,7pk stonden te geilen. Dat was dan ook het eerste wat je me huilend van blijdschap kwam vertellen.
Dus ga nou geen kromme verhalen maken als ze er niet zijn! :*
 
Originally posted by D.J
Wahahah, lig hier dubbel :*

Mja, nu maar weer ontopic, voor dat ik een evil pm krijg oid...

blablablabla ik lig hier dubbel van dat gezeur van jou!!!:*

Maar was weer een top dagje. mooi weer, mooie foto's, leuken wedstijden:D
 
Stond fijn stukje in de zwolse Courant. Ik heb t stuk hier niet, maar t kwam erop neer dat de wythmerplas blauw stond van de benzinedampen. Jongens met petjes op showden hun scooter door lawaai, of snelheid. Iedereen wilde op de rollebank. Meneer agent had over de hele dag 2(!)scooters gehad die geen bekeuring zouden krijgen bij evt controle.
Laatste paar zinnen:
" De scooter van de jongeman gaat zo snel dat hij niet zal weten of hij 2,2 of 2,4kw of misschien wel meer vermogen zal hebben. Agent: deze gaat zeker wel 90"
Ruim 100, verbeterde de jongen hem.."
Das toch prettig:)
 
inderdaad strakke foto's van die toppers inne

en wederom (het begint eentonig te worden ;) :p )
dani gefeliciteerd jonge
wat zo'n weekje vakantie een mens goed kan doen hè ?!
 
Back
Top