Foto's eerste legale streetrace in Drachten.

Zillion

Well-Known Member
Dit weekend waren er 2 legale streetraces in drachten en vanmiddag komt er nog 1. Omdat ik er vlakbij woon toch even heen te kijken. Was veel politie op de been omdat ze niet wilden dat dit zou mislukken. Waren veel mooie auto's te bekijken, en heb even een paar fotos gemaakt.

Deze Nissan Sunny GTI-R :~
Bild0090.jpg


Super snel kadettje :) lachen, ding bleef gewoon recht liggen als hij optrok.
Bild0083.jpg


Dit was de snelste, Golf type 1. 650pk, getuned audi rs2 blok erin. Hij kon zijn pk's in de eerste, tweede en derde versnelling niet kwijt :) Had beter vierwiel aandrijving kunnen maken.
Bild0077.jpg


Vrij grote radiateur er ook in!
Bild0080.jpg


Zijn er ook nog mensen van het forum hier heen geweest?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga er strax heen,enig idee hoelaat sprints weer zijn ?

geile velgen onder die golf btw ,TSW ownage :D (ik heb ze ook onder 309 )
 
Last edited:
Mijn broer zei geloof ik dat het om 12:00 begon ofzo, maar ik kom toch wat later, kan ook nog wel, dan mis je misschien de echte amerikaanse hotrods. Reed trouwens ook een 309 mee, ook mooie bakjes zijn dat!
 
mjah dan was het eric uit Groningen ,oto had dus ook champagne goud kleurige originele 1.9 gti velgen ?(wat een woord :D)

ik heb champagne goud kleurige originele pug 1.9 gti velgen :P
 
Ik wou ook gaan, maar tis behoorlijk ver weg... Er zijn nog wat meer racers uit Ede, vaak op zaterdagavond zijn er wel races rond Ede (illegaal dus) en een stel van die gasten waren er ook. Misschien wel gezien: Blauwe Corsa's (1 met viper strepen, en 1 slome, maar heel mooi uitgebouwde) tja en nog wat Golf GTi spul enzo, GSi, etc.
 
Nou, ben zonnet er even naartoe gereden. Entree van 10 euro! waren met zijn drieen, dus echt geen 30 euro neertellen voor een autosprint! het beste maar weer!
 
:|

Gaan ze entree geld vragen|( .

zonde is dat.

Willen ze uit dit geld gaan slaan, goed dan kost het maar geld, maar als je dan echt hobbyist bent maakt dat ook niet uit.

jammer
 
Tsjah......dat je een beetje geld vraagt voor de vergunning/organisatie enzo kan ik wel een beetje begrijpen. Maar 10 euro is wel errug veel! :mad:

Robbert
 
Originally posted by mhr4ever
Tsjah......dat je een beetje geld vraagt voor de vergunning/organisatie enzo kan ik wel een beetje begrijpen. Maar 10 euro is wel errug veel! :mad:

Robbert

Precies, vrijdag koste het 3 euro, dat is een mooie prijs, maar 10 euro is echt veel teveel, was ook niet echt druk, veel mensen die weer weg gingen, ook heel logisch.
 
ik ben er zondag dus wel ff geweest,ik schrok ook van de entree €10 en dan nog eens €2 voor parkeren en als je op de tribune wilde zitten nog eens €2 :| maaja de reden waarom het zo duur was :D waren gewoon kampioenschappen dragracen ,de straatracers waren vrijdag en zaterdag al geweest, en zondag was dus gewoon een evenement met idd gewoon toegangsgeld,mjah op zich wel leuk daarbinnen ,van 0-120 km/h in 1.1 sec }) ,mjah camera had ik niet mee dus geen pix helaas.
 
Originally posted by bert!


hoe de Fuck kan dat?????

Door een heel dik blok in een heel lichte auto met hele dikke banden te leggen. Het bodywork is overigens gewoon plastic, en de lampen plakplaatjes :)
Dragster.jpg
 
Jongen uit mijn klas had ook een keer bij een autoshow foto`s genomen, gingen ook van 0-400 in 7...
Als die ene auto, was een T-Fordje, 400meter had gereden, had ie 36 liter benzine gebruikt, oftewel, 90 op 18P
 
Back
Top