[Foto's] Dodare Zandvoort

Scooters staan wel weer in een slecht oogpunt daar, fijn is dat weer :|
Wel goede reply`s van Bas en Marcel, kijken wat er mee gedaan wordt..
 
Razma, leuk idee van je al denk ik niet dat we er wat mee opschieten.
Zjonnie, denk je dat er nog een reply komt op wat ik en Bas neer hebben gezet. Sinds die 2 replys is er gewoon niet meer gereageerd in dat topic. Dat vind ik persoonlijk wel een beetje opvallend.
 
hoef je toch nix mee op te schieten?
Jamie heeft geprobeerd (en ook in geslaagd) om een aantal members hier een leuke dag te bezorgen... en ik dacht gewoon als bedankje :)
 
Originally posted by Mol

Zjonnie, denk je dat er nog een reply komt op wat ik en Bas neer hebben gezet. Sinds die 2 replys is er gewoon niet meer gereageerd in dat topic. Dat vind ik persoonlijk wel een beetje opvallend.

Hoop van wel, maar denk van niet dan, had niet in de gaten dat die er al ff stonden. Beetje lame wel..
 
Ach ja.. Misschien dat Jaymee nog een keer hier op het forum kijkt als Razma die pics naar haar stuurt en dat ze er dan aandacht aan besteed.
Als er over een maand nog geen reactie is zal ik nogeens in een ander forumdeel erop wijzen, of een mail sturen oid.
 
Het probleem is dat ze moeten bewijzen dat er professioneel gesprint kan worden. Dat het hard gaat weten ze wel.
De bedoeling was zelfs dat Fred met de sprinter tegen een Impreza zou gaan sprinten met 300pk+ maargoed, de koppakking lag eruit :x
Zolang het scootervolk rond blijft rijden in de rennerskwartieren e.d. zal het er nooit van komen en zal er altijd een select gezelschap blijven wat zich genaaid voelt door de rest.
Mooi voorbeeld @ Zandvoort was dat ik de motor van de sprinter uit moest zetten omdat ik de rest zo aanmoedigde te gaan rijden. Terwijl ze tegen rijdende mensen niks durfden te zeggen 8P
 
Originally posted by Mol
Het probleem is dat ze moeten bewijzen dat er professioneel gesprint kan worden. Dat het hard gaat weten ze wel.
De bedoeling was zelfs dat Fred met de sprinter tegen een Impreza zou gaan sprinten met 300pk+ maargoed, de koppakking lag eruit :x
Zolang het scootervolk rond blijft rijden in de rennerskwartieren e.d. zal het er nooit van komen en zal er altijd een select gezelschap blijven wat zich genaaid voelt door de rest.

amen
 
Idd vrij belachelijk, maar heb wel gelezen dat er meer van dat soort praktijken waren..
Mja het "scootervolk" zal het altijd blijven verpesten, in het verkeer en nu op het circuit ook nog eens :|
 
Jullie zijn echt zeer goed bezig met die scoots! :D

Waneer is er weer 'n sprint? Kom ik daar ook heen met m'n schakel... kijken of 'ie dan 'n beetje wil blazen! doe maar niet tegen een auto met 300pk+, maar lijkt me wel vet om dat een x mee te maken...!

Suc6 ermee, beste maar weer
 
Back
Top