[Foto's] Dodare Zandvoort

Razma

Well-Known Member
Allereerst wil ik de organisatie van Dodare bedanken om de scooters nog een kans te geven om legaal quartermile te sprinten...

Helaas is ook deze x een hoop trouble geweest in verhouding tot deelnemende auto's en motoren... trouble in de zin van niet doen wat de organisatie zegt, problemen maken over kwalificaties, nog steeds door de paddock heenrijden en beetje onderling domweg de organisatie moeilijk maken... maar goed, ik vermoed dat people van hier wel een vette dag hebben gehad :)

Jammer ook dat sommigen die ingeschreven waren niet zijn komen opdagen :|

Verder perfect !!

zandvoort_1.jpg


zandvoort_2.jpg


Burnout contest euhm.. is niet voor iedereen...
zandvoort_3.jpg


zandvoort_4.jpg


zandvoort_5.jpg


zandvoort_6.jpg


zandvoort_7.jpg


zandvoort_8.jpg


zandvoort_9.jpg


zandvoort_10.jpg


zandvoort_11.jpg


Speciaal voor StreetMaster :*
zandvoort_12.jpg


zandvoort_13.jpg


zandvoort_14.jpg


Speciaal voor Freezer :*
zandvoort_15.jpg


zandvoort_16.jpg


zandvoort_17.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb een zeer geslaagde dag gehad! M'n Street liep beter dan verwacht. Jammer dat ik de eerste ronde van de knock out eruit lag.... Maja iig verloren van de winnaar van de dag.
 
volgens mij was ie van GJB of iig daar getuned. Er zat nu een Speed onder en wat ander leuk spul. Hij reed iig aardig door..
 
Very Nice Pic's Inne :W ! Echt spijt dat ik er niet bij was . We wouden wel gaan maar konden geen vervoer regelen :'( ! Als er een volgende keer komt , hoop ik dat ik erbij kan zijn :D
 
Originally posted by StreetMaster
Ik heb een zeer geslaagde dag gehad! M'n Street liep beter dan verwacht. Jammer dat ik de eerste ronde van de knock out eruit lag.... Maja iig verloren van de winnaar van de dag.

Wie was eigelijk de winnaar? Ik ben weggegaan nadat mijn vario vlak voor de start van de tweede ronde eraf draaide.
 
Bougie?
De laatste run dat Fred reed kreeg Fred een valse start terwijl de zijn tegenstander eerder vertrok. Daarom reed hij ook een soort van zittend en ging hij er niet voor zegmaar. Daarna starte de sprinter niet meer. Oorzaak nog onbekend.
Fred dacht dat het zuigerveertje misschien klem zit in het zuigertje, maar dat zien we wel als alles van de sprinter afgaat.
 
Het is jammer dat dit nu net in mijn vakantie viel, anders had ik er graag ook een keer bij geweest. Maar om nu vanuit Griekenland te komen gaat me een beetje ver.
Misschien tot de volgende keer..........................
 
Back
Top