This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

foto plaatsen op het board (zeker de moeite waard)???

Status
Not open for further replies.
plop je flop erin
ga dan naar post thread
dan helemaaal onderaan staat een button met browse..
druk erop en zoek het plaatje op op je flop
en uppen maar..
 
diskette?? Wa's da ook al weer???


gewoon hier onder bij attach file op bladeren drukken en het bestand selecteren, openen en submit reply doen...
 
krijg de melding "size is to big" iemand anders die hem er misschien op kan zetten, tjonge jonge ik lijk wel hallev tam. Zit op mijn werk te bieren !
 
dan up je em naar een ruimte...

DAT ZUIGT IDD !!!
heel veel files zijn al snel te groot..

freez : ik vind dat je de bestandsgrote groter moet maken..
dan kunnen we tenminste complete warez uppen..
 
Kijk, ik kan wel zorgen dat je bv 5 mb kan uppen, maar weetje wel niet voor hoeveel traffic dat zorgt? Ik vind 100kb prima, en daar kan je een fatsoenlijk plaatje mee uppen.

Het is ook allemaal serverspace wat het me kost
 
Thnx, deze roelen echt hè..... Foto is wel 9 jaar oud, 2 super chick uit Rusland, deze replay hoorde eigenlijk in hot or not !
 
Originally posted by Sammy
Thnx, deze roelen echt hè..... Foto is wel 9 jaar oud, 2 super chick uit Rusland, deze replay hoorde eigenlijk in hot or not !

Ik hou wel van russische chicks!
Lekker L-L-L-L-L-Likken!
 
Twee Yasmine Bleeth-jes Maareuh Sammy, volgens je profiel ben je nu 31...deze foto is 9 jaar geleden, dus daar ben je 22.

Zie je er oud uit voor iemand van 22....
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Twee Yasmine Bleeth-jes Maareuh Sammy, volgens je profiel ben je nu 31...deze foto is 9 jaar geleden, dus daar ben je 22.

Zie je er oud uit voor iemand van 22....


Ik moet je een beetje gelijk geven maar de foto is genomen toen ik een fles whisky op had en wat had gerookt natuurlijk

8)
 
Status
Not open for further replies.