Foto Forum Schakels

dit zijn mijn 2 schakels, de mb is nu helemaal compleet hoor. ik heb die mb zoals hij er op de foto uit ziet voor 80 euro gekocht, nu is hij gepoetst en is hij helemaal compleet.
honda%20mb%20bart.jpeg


de crossmotor heeft op deze foto een net gespoten frame en nieuwe achterburglagers+ bussen en nieuwe lagers + bussen van het gehele veersysteem

edit: waarom werken de img tags niet, doe ik iets fout?
 
Nou, dan post ik ook maar is een keer een paar foto's van mijn brommer. 't is een Aprilia MX50 en is nog helemaal standaard. Alleen de prop is eruit en gaat op de teller nu bijna 80.

mx.jpg

mx2.jpg
 
Aprilia Classic '96

50cc Airsal
12mm Dell'Orto
Gianelli Fire

IMG_0032.JPG


IMG_0033.JPG



@mendophir: hoe duur loopt dat ding van jou ongeveer met die 21mm carb?
 
Jawel hoor.

We hebben allebei een Minarelli blok, hij een AM6 (denk ik?) en ik een AM4 maar dat terzijde, komt op hetzelfde neer. Daarnaast boeit het geen fuck wat voor model het is..

Dus praat niet over dingen waar je niks vanaf weet....
 
Last edited:
Mijn EX-MT :W

photo12.jpg


70cc Polini
20mm Mikuni Extern
Giannelli uitlaat met dubbele demper onder zadel :W

Dis mijn NSR die ik nu heb

photo9.jpg

photo10.jpg


Ori Belgische 50snel (GE2)
Opgeboord naar 43mm
omgerekent 60.11cc

cilinderkop is afgevlakt, uitgedraait naar dia. van cilinder en O-ring in laten zetten door VHS

Carburateur 18mm Keihin Sproeier: 100
Uitlaat giannelli
Luchtfilter Twin-Air
Tandwielverhouding 15/42
MPS-300 CDI
digi km teller
en nog wel meer leuk spul :)

blokje is compleet gereviceerd :W
 
Jawel hoor.

We hebben allebei een Minarelli blok, hij een AM6 (denk ik?) en ik een AM4 maar dat terzijde, komt op hetzelfde neer. Daarnaast boeit het geen fuck wat voor model het is..

Dus praat niet over dingen waar je niks vanaf weet....


omdat jullie allebei een mina blok hebben zullen de prestaties niet gelijk zijn. er zijn zo uit mijn hoofd 5 verschillende mina blokken. en daar tussen zitten zeker wel veel verschillen. zowieso mis jij al 2 versnellingen.

en het model maakt zeker wel uit, wat dacht jij van je luchtweerstand in vergelijking met hem.

en airsal maakt misschien wel 100 verschillende cilinders die niet met elkaar te vergelijken zijn.

dus ik denk eerder dat jij niet over dingen moet praten waar je geen verstand van hebt.
 
Last edited:
Back
Top