Fosti grande retro probleem

Jaapnijen1996

New Member
Hoi, ik heb net mijn rolletjes, bougie en benzine filter vervangen. Nu start de scooter alleen niet meer? Alles is terug gemonteerd zoals het erop zat. Iemand ideeën hoe dit op te lossen? Heb de scooter morgen weer nodig.

Hij start tevens alleen met kickstart. Deze werkt dus niet. Voel wel compressie als ik bougie eruit haal en vinger erop houd
 
Advertisement - register to remove this

Tip 1 als de scooter zeer belangrijk voor je is zorg altijd voor een reserve motor blok en zorg dat je onderdelen thuis hebt liggen aangezien je bij vele winkels altijd iets moet bestellen met enige dagen vertraging. Ik zat vanaf vrijdag met een zelfde soort probleem, maar heb er dit weekend wel mijn reserve blok er onder kunnen leggen en die start gelukkig.


Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat als je rolletjes bougie of benzine filter vervangt ineens je scooter het niet meer doet..
Dan heb je wellicht iets meer gedaan dan wat je hier op noemt..

Heb je bij het bougie wisselen aan de bougie kabel getrokken om de dop eraf te krijgen.. Misschien heb je de dop van de kabel of de bobine getrokken..

En bij een benzine filter wissel, misschien slechte leidingen voor vacuum en benzine? Of leidingen om gedraait bij het terug monteren.

Heb je misschien nog andere delen los gehad?

Als hij wel compressie heeft, zal je moeten controleren dat hij ook benzine krijgt en een vonk.. En daaruit gaan zoeken wat er mis mee kan zijn.
 
Back
Top