Forum updates

Ola,

Afgelopen week zijn er weer een aantal dingen van het forum aangepast.

We hebben een nieuwe stijl gemaakt, een donkere variant op de standaard lichte stijl:

Screenshot 2014-05-17 11.46.55.png


Je kan deze nieuwe stijl selecteren door helemaal naar beneden de pagina te scrollen en net boven het stukje "About Us" zie je een knop "Scooterforum.net" :
Screenshot 2014-05-17 11.45.45.png


Als je hierop klikt kan je kiezen voor "Scooterforum.net Dark" :
Screenshot 2014-05-17 11.46.09.png


Daarmee selecteer je de donkere stijl. Wil je terug switchen kan je dit doen op dezelfde manier :) Ik hoop dat jullie de nieuwe stijl wat vinden. Mij bevalt hij erg goed.

Tevens hebben we kleine wijzigingen in de showroom doorgevoerd. Door de feedback van members begrepen we dat de showroom onduidelijk is in het aanmaken ervan. We hebben de beschrijvingen bij de invoervelden aangepast. Helaas hebben we een wijziging gemaakt in het reactie systeem. De huidige reacties waren niet zichtbaar onder new posts en hierdoor vielen deze slecht op als er een reactie geplaatst was. We hebben daarom besloten gebruik te maken van het forum voor de reacties. Als gevolg zijn de huidige reacties verloren, maar we hopen met deze stap uiteindelijk een betere vervanging van Scooterbase te krijgen. Voor de rest zijn de verbeteringen van kleine aard. Zoals altijd, mocht er iets beter kunnen, meldt het want hier gaan we aktief mee aan de slag.

Als laatste punt hebben we een aardige verbetering van onze media gallery aangebracht. We zijn nogsteeds druk bezig om de meetings van scootertuning.net over te zetten, maar we nodigen iedereen uit om foto's te uploaden. Je kan makkelijk een album aanmaken en in 1 keer meerdere foto's selecteren om te uploaden.
Deze kan je daarna eenvoudig in een posting als gallerij laten weergeven, voorbeeld:

View media item 87
Dat was het wel weer voor deze keer, mocht je iets vinden wat niet goed werkt of suggesties hebben, meldt het hier of stuur mij een berichtje. Tevens je kan ook altijd een berichtje sturen als je iets hebt wat op de nieuws pagina kan, nieuwe onderdelen of ander scooter nieuws.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top