Forum FAQ + NAAKTE BABES !!!!!!!!!

Bas

Administrator
Staff member
Hoi, ik heb ff een nieuw faqje inelkaar geknutseld, waar mensen naar kunnen verwezen als ze voor de 100ste keer om rolletjes vragen, of een sproeier iets. Tevens staan er veelgestelde vragen in, en een beetje de forum regels.

ik heb al een soort beta versie gemaakt, en er komt een final als gewone webpagina.

Laat even horen wat ervan vindt + eventuele op- en aanmerkingen en aanvullingen.

http://www.scooterz.nl/Bas/FAQ.doc
Greetz Bas
 
Advertisement - register to remove this

Heel goed... komt dit als een link voor newbies bovenaan het forum te staan ofzo?

Staat alleen 1 taalfoutje in
smile.gif


Mja, nette tekst, als ik toevoegingen weet, zal ik het vermelden...

Greetz.
 
Dat is gewoon duidelijk... Ook logisch want, ik zie bijvoorbeeld al 2x een topic krukas en 2x voorvork... Search je ff en je hoeft het niet nog een keer te vragen.....


PS: Waar zijn die Naakte vrouwen ???
kwijl.gif



[This message has been edited by Sugadaddy (edited 01 June 2001).]
 
Bart: kan je mij mischien even wijzen op de taalfout
smile.gif


En ik wil dit iid als een link voor boven het forum hebben. iets in de tant van KIJk hier voordat je post. De forum faq met meest gestelde vragen en antwoorden
 
Originally posted by Sugadaddy:
PS: Waar zijn die Naakte vrouwen
freez zal wel gedacht hebben: ik zeg gewoon dat er in dit topic ook naakte vrouwen staan, dan weet ik tenminste zeker dat iedereen het leest.
 
Dan open ik nog wel een keer een topic:


Wie dit als eerste leest wint een miljoen!!!!
tongue.gif

kijken wie er het snelst is.....

Maarja zo trek je wel de aandacht ja.....
 
Originally posted by Gijshouwen:
Originally posted by Sugadaddy:
PS: Waar zijn die Naakte vrouwen
freez zal wel gedacht hebben: ik zeg gewoon dat er in dit topic ook naakte vrouwen staan, dan weet ik tenminste zeker dat iedereen het leest.

Godverdomme wat een misselijke manier om iemand zijn aandacht trekken
Ik ben DIEP teleurgesteld
 
Originally posted by Freezerator:
Bart: kan je mij mischien even wijzen op de taalfout
smile.gif

ik ben niet bart, maargoed:
'betekend' moet zijn: 'betekent'...

zie je bart, kben wel een slimme jongen (n.a.v. jouw commentaar in topic 'BB-gun'
wink.gif
)
 
Originally posted by Freezerator:
Bart: kan je mij mischien even wijzen op de taalfout
smile.gif


En ik wil dit iid als een link voor boven het forum hebben. iets in de tant van KIJk hier voordat je post. De forum faq met meest gestelde vragen en antwoorden


No problem, het is tRant en geen tant
smile.gif
smile.gif
 
He, het is nog wel de bedoeling dat de mensen de FAQ lezen, ipv bij hun beeldscherm zitten te kwijlen. Aub ff alleen nog FAQ gerelateerde replies
smile.gif
 
ZIN 5:

...de reden daarachter is dus dat de laatste tijd men steeds meer vragen stelt die of gewoon...

Vervangen door:

...de reden daarachter is dus dat men de laatste tijd steeds meer vragen stelt die of gewoon...

ZIN 12:

Ga tevens geen vragen over welke rolletjes/drukveer/trekveertjes/sproeiers moeten erin, want dat weten we niet.

Vervangen door:

Ga tevens geen vragen STELLEN over welke rolletjes/drukveer/trekveertjes/sproeiers ERIN MOETEN, want dat weten we niet.

ZIN X:

Piaggio Algemeen enz, is meer specifiek op de scooter zelf, dus als je een vraag hebt die alleen specifiek bij piaggio’s voorkomt.

Vervangen door:

Piaggio Algemeen enz, is meer specifiek op de scooter zelf GERICHT, dus als je een vraag hebt die alleen specifiek bij piaggio’s voorkomt.

Tevreden, Bas?
smile.gif


Tip: stuur dit document als attachment mee, op het moment dat iemand zich aanmeldt, het meeltje dus waarin je password staat...

Greetz.
 
Back
Top