Forum Downtime

Zoals jullie gemerkt hebben was gisteravond en vannacht het forum offline. Helaas ging in onze database server een harde schijf kapot. De harde schijf is vervangen, en alles zal weer werken als normaal. Misschien zal de snelheid van het forum vandaag nog niet optimaal zijn, maar daar wordt vanmiddag nog naar gekeken.

gr de Crew
 
Advertisement - register to remove this

En als je iets hebt gepost, dan staat het zegmaar onder de reclame.

En het begint steeds meer op al die andere fora te lijken met te veel tekst onder de post zelf zegmaar.

10 cm voor 1 post met maar 1 zin erin.
 
De sig's worden weer net zo klein gemaakt als voorheen. En dat de banner erboven komt kan niet changed worden :)
 
Hoezo dat van die banner dan? Die is echt irritant. Zal zeker wel wat sponsoring opbrengen voor de servers etc.

De banner stond er voorheen ook, alleen omdat we nu weer iets nieuwere software gebruiken kan ik hem niet meer op de oude manier gebruiken. Helaas is de hosting niet gratis.
 
4700l7k.jpg


Die optie stond er eerder nooit onder, en vind het een rare plek..

Of vergis ik me nou dat het me nooit is opgevallen ? :p
 
Ik heb ook al een tijdje een probleem.
Meestal heb ik geen problemen na het posten, maar af en toe (paar keer per dag) zie ik na het posten mijn avatar en de smileys die ik in mijn post heb niet meer. Als ik dan weer terug wil naar bijvoorbeeld de mainpage, doet die het niet, en dat duurd 5-10 minuten voordat het forum weer wil openen.
 
4700l7k.jpg


Die optie stond er eerder nooit onder, en vind het een rare plek..

Of vergis ik me nou dat het me nooit is opgevallen ? :p

Klopt, dat is nieuw, alleen niemand kan het nu nog gebruiken, en we gaan het ook niet in gebruik nemen omdat plaatjes in sigs als redelijk irritant worden ervaren :)

Ik heb ook al een tijdje een probleem.
Meestal heb ik geen problemen na het posten, maar af en toe (paar keer per dag) zie ik na het posten mijn avatar en de smileys die ik in mijn post heb niet meer. Als ik dan weer terug wil naar bijvoorbeeld de mainpage, doet die het niet, en dat duurd 5-10 minuten voordat het forum weer wil openen.

Vreemd, op de issue's van afgelopen week na, is het forum goed bereikbaar.
 
Klopt, dat is nieuw, alleen niemand kan het nu nog gebruiken, en we gaan het ook niet in gebruik nemen omdat plaatjes in sigs als redelijk irritant worden ervaren :)

Aah zo!

Ik dacht dat het van de avatar was die onder je naam staat, vandaar dat ik het een rare locatie vond om het bij de Optie handtekening wijzigen neer te zetten.

En inderdaad, plaatjes @ sig is irritant.. Mooi houden zoals het nu is :)

@ TunedFox: Vorige pagina.. kan die niks aan doen..
 
Welcome, De_allerheilige.
You last visited: Yesterday at 13:59
Private Messages: Unread 65534, Total 38.

hoe zit dat met die unread messages?
daar is al vaker over geklaagd maar ik heb er nog steeds last van:p
 
Bijna :p
Even 1 berichtje verwijderen.

Probleem is blijkbaar nog niet opgelost.
Ik weet helaas ook niet wanneer dat wel gebeurd.
 
Back
Top