Forum Downtime

Zoals jullie gemerkt hebben was gisteravond en vannacht het forum offline. Helaas ging in onze database server een harde schijf kapot. De harde schijf is vervangen, en alles zal weer werken als normaal. Misschien zal de snelheid van het forum vandaag nog niet optimaal zijn, maar daar wordt vanmiddag nog naar gekeken.

gr de Crew
 
Advertisement - register to remove this

hier werkt ook alles weer , alleen is de snelheid bij mij de laatste tijd nog steeds bagger , en dat is niet alleen op mijn computer. duurt soms heel lang voordat een scherm laadt of soms start ie helemaal niet op , bij andere sites is dat wel goed dus dat ligt dan aan de server.
 
De site navigation doet 't niet.

bug.JPG
 
hier werkt ook alles weer , alleen is de snelheid bij mij de laatste tijd nog steeds bagger , en dat is niet alleen op mijn computer. duurt soms heel lang voordat een scherm laadt of soms start ie helemaal niet op , bij andere sites is dat wel goed dus dat ligt dan aan de server.

Heb je soms Kwello? Heb ik ook weleens last van.

Bugjes die ik tot nu toe tegen ben gekomen:
1) Topics die ik al gelezen heb lijken ongelezen nadat ik een keer op "New Posts" heb geklikt (Nog steeds vet gedrukt)...geen geintjes over drukken op/en PC's ;)
2) Volgens mij kwamen sommige topics eerder vandaag wel voor in het lijstje als ik op mijn gebruikersnaam zocht/zoek, nu niet meer? (Ondertussen ff geprobeerd en nu staan ze er weer in :? ).
 
Misschien even ctrl + f5 drukken om je cache helemaal te legen. Er zijn wat nieuwe java scripts geupload die voor wat problemen kunnen zorgen ivm met de oude code.
 
Ik heb nog een foutje gevonden denk.

Als je op de begin pagina bijvoorbeeld het > pijltje aanklikt ( om naar de laatste post te gaan van dat topic ) begint hij op de startpagina van het topic. :)
 
Ik heb nog een foutje gevonden denk.

Als je op de begin pagina bijvoorbeeld het > pijltje aanklikt ( om naar de laatste post te gaan van dat topic ) begint hij op de startpagina van het topic. :)

quicklink (net als dat pijltje @ quotes nu) @ portal doet het ook nog niet, je gaat gewoon naar de beginpagina..

ctrl + f5, je heb nog het oude javascript. Voor beiden dus :)

K heb problemen met Portal, ziet er een beetje vaag uit:

[ir]http://xs207.xs.to/xs207/06416/portal.jpg[/ir]
klikje

Dit ga ik nog fixen, de hoofdstyle gaat even voor, maar deze week wordt het fixed.
 
Back
Top