Formule 1 Seizoen topic

Status
Not open for further replies.

Wout

Streng & rechtvaardig
Aangezien het nieuwe seizoen er weer aan zit te komen, open ik dit topic voor alle F1 praat :)

Vandaag staat de presentatie van Williams van hun 2004 auto op de planning.

't is een.......aparte auto :p
LplOFYfgGcxnb.jpg

cjlGWYIURyoFb.jpg


http://www.f1racing.net/photogallery.php3?id=600&startat=20
 
Advertisement - register to remove this

Eerst: Besprekingen met Jaguar, Minardi en Jordan. Bij mijn weten is alleen Jordan nog een optie...
 
Inderdaad Ties...

Alleen Jordan kan nog "iets" worden...

Dat neusje van die Williams is zeer bruut.... Is er trouwens al zekerheid over Ho Pin Tung als testrijder daar?
 
w00ps, te koel, dis weer eens wat anders, ik heb er al helemaal weer zin in. Klopt het dat de rechten van Formule 1 hier in nederland nu verleend zijn aan sbs6?! Dus ook andere commentator etc etc.?
 
Volgens mij zijn de rechten idd verleend aan sbs6, maar commentaar blijft MOL, want dat hoorde allemaal in 1 pakketjes ofzo? :)
 
Olav Mol gaat inderdaad zeker te weten presenteren, maar het is nog niet zeker of de pit-reporters ook meegaan naar sbs.
die neus is zeker appart, nu nog wachten op de andere wagens...
 
SBS6 gaat inderdaad alle autosport doen zo'n beetje. Wordt wel beter, Olav Mol gaat over en SBS wil per se GEEN reclame tussendoor (Y). Over PIN had ik begrepen dat er eerst hij eerst nog formule nogwat ging rijden, maar de overstap is wel al erg dichtbij (check trouwens de foto's die ik heb gepost in Ho-Pin topic). Ik vind die neus wel apart idd, wel uberlelijk, hoop dat Ferrari toch met wat meer italiaanse beauty komt :). Al met al, kep der zin an!
 
Die neus is wennen :#
Heb miss zon gevoel dat we nog meer "aparte" dingen zien dit jaar omtrent aerodynamica
verstappen kan idd miss @ jordan terecht en olav mol gaat naar SBS samen met de autosport :)
(wara iss dta ho pin tung topic :rolleyes: ) edit gevonde :p
 
hopelijk, als het zo ver komt, bakt jos er wat vna, rijden kan ie , heb is tijdens training op kartcirquit genk een poging gedaan tot volgen, poging opgegeven na halve ronde :p , zou zonde zijn dat omwille vna financieele reden hij z'n volle potentieel niet kan aantonen :|

overigens vind ik de neus vna die wiliams optisch fout, net een kinderwagen ofzo ...

verder mag mijn part de ferrari / schumi combo dit jaar weer ownen , dan is de lat weer hoger gelegd voor toekomstige F1 piloten om alle records te breken (h)
 
Ik vind die neus ook echt vet.

Btw, PIN is vandaag weer aan het testen als het goed is :W
 
Ik heb er ook weer zin in :).
Ook weer een f1 subleague @ fok! hoop ik? :p

Olav mol gaat trouwens mee maar zijn co-presentator o.a. niet.
Vorig jaar was dat Ruud ter Weijden en nu Edward van Cuilenborg (edward doet ook commentaar van de darts op het moment)
 
Last edited:
Even voor de duidelijkheid: RTL4 kon reclame tussen de f1 races uitzenden doordat ze in Luxemburg gevestigd zitten en daar andere reclameregels gelden. Hier in NL mag je geen reclame tussen bepaalde sportwedstrijden (waaronder F1) uitzenden en daar moet SBS (wat wel in NL zit) zich wel aan houden.

Aangezien Montoya toch bij Williams nog 1 jaartje blijft (zou dit jaar al naar McLaren gaan volgens de geruchten) is de verwachte stoelendans waar Jos van zou kunnen gaan profiteren uitgebleven en dus rest alleen nog Jordan. Aangezien er nog andere goede gegadigde zijn moet ik nog maar zien of hij er in Maart weer bij is.
 
acha jos kan ook atijd nog terecht bij Minardi
zelf wil hij hetniet maar Van peridon an Turst Moet als de deal met jordan neit doorgaat.. ;)
 
Originally posted by Bart@JBH
acha jos kan ook atijd nog terecht bij Minardi
zelf wil hij hetniet maar Van peridon an Turst Moet als de deal met jordan neit doorgaat.. ;)
Dat kan hij niet, de line up van Minardi is al vast. Baumgartner en Bruni.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top