Formule 1 Seizoen topic

Status
Not open for further replies.
Schumacher wint niet...gelijk d00dstil hier.
(commentaar was misschien wel waar ook. Die auto is blijkbaar de Brawn van vorig jaar..waarmee de eerste paar wedstrijden werd gewonnen....2de deel reed Button alleen maar 5/6 plekken volgens comm. Dus die wagen is nu ook geen 1ste plek aut. Schumi d8 ws dat Ferrari het nu weer niet techn. kon inhalen...)

Button viel ook tegen zeg.
Ferrari..netjes, mede door probleem Vettel.

20100314_alonso.jpg
 
Schumacher wint niet...gelijk d00dstil hier.
(commentaar was misschien wel waar ook. Die auto is blijkbaar de Brawn van vorig jaar..waarmee de eerste paar wedstrijden werd gewonnen....2de deel reed Button alleen maar 5/6 plekken volgens comm. Dus die wagen is nu ook geen 1ste plek aut. Schumi d8 ws dat hij daar meer kans had...want hij kon ook bij Ferrari rijden)

Button viel ook tegen zeg.
Ferrari..netjes, mede door probleem Vettel.
Is dat zo?
 
ahhh.. na wat achtergrond onderzoek kom ik het nergens tegen nee.
Hoorde het die dikke van RTL toch wel zeggen..
 
Blij dat Ferrari gewonnen heeft, maar teleurgesteld in de race. Ik had er iig meer van verwacht.

Denk dat Alonso hoger gaat eindigen dan Massa in het WK en waarschijnlijk ook als wereldkampioen.
 
:'(

kijkt tijdens de herhaling nu op RTL7 even op nu.nl.... Spoiler :(

ouderwets spannend
 
zeker een mooie race, maar kan die &*% webber de volgende keer niet ff remmen. Hammilton en Alonso waren net zo mooie bezig met elkaar.
 
Leuke race en spannende race.
Erg jammer voor Hamilton, en heel goed geraced van Alonso:W
Snap het niet met redbull, ze zijn zo snel. En dan heeft Vettel weer een probleem? En webber...:X
 
Vraag me af in hoeverre hij er iets aan kan doen. De motoren van Renault natuurlijk niet veel. Ontwerpen ze de remmen ook zelf, want schokbrekers bijvoorbeeld niet. In ieder geval toen Raikkonen met Newey bij Mclaren zat, ging er veel kapot. Dus er zit wellicht wat in.

Wat bedoel je met onbestuurbaar? Lijkt mij namelijk niet dat je sneller bent dan de rest in een slecht bestuurbare auto.
 
Gratis en legaal gaat niet, illegaal wel via torrents, op piratebay lijkt een goede te staan.

Vraag me af in hoeverre hij er iets aan kan doen. De motoren van Renault natuurlijk niet veel. Ontwerpen ze de remmen ook zelf, want schokbrekers bijvoorbeeld niet. In ieder geval toen Raikkonen met Newey bij Mclaren zat, ging er veel kapot. Dus er zit wellicht wat in.

Wat bedoel je met onbestuurbaar? Lijkt mij namelijk niet dat je sneller bent dan de rest in een slecht bestuurbare auto.
Ik bedoelde dat weinig coureurs overweg kunnen met zijn auto's. Raikkonen wel, montoya niet, Vettel wel, Webber minder etc.
 
Helaas geen regen race, had me erop verheugd.
Jammer van Alonso dat ie zn motor opblies, wel mooi dat ie toch probeerd.
De race zelf was beetje saai...
 
Idd, doet een beetje denken aan Brawn van vorig jaar. Wat heeft de auto van Red Bull dan dat die andere auto's niet hebben? Vorige jaar had Brawn die dubbele difusser... Verder was het niet echt spannend idd, echt jammer van Alonso dat het niet goed ging, maar prachtig dat die het probeerde. Anders had die samen met Button op 1 gestaan, nu zal die wel wat achterstand hebben, helaas...
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=84-egMy9GTM"]YouTube- RTL F1 Punkt 6 Buemi Unfall[/ame]
 
WTF! Vandaag gebeurt? Geeft je lekkere zekerhied voor de race, al beide voorwielen gewoon ineens loslopen8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top