Formule 1 seizoen topic #2

Ik vond het wel een leuk detail dat hij "Monza" op zijn baclava had staan waar hij zijn 1e overwinning behaalde. Ik denk dat Vettel wel eens de nieuwe Schumacher zou kunnen worden.
En wat dat van Alonso moest voorstellen. Het is gewoon duidelijk dat Petrov zijn auto goed breed maakte en de deur voor Alonso dicht hield. Als je er dan niet langs kan moet je of beter rijden of het maar accepteren. Ook wel leuk dat Alonso bij renault weg is gegaan omdat hij die auto niet snel genoeg vond maar wel de vaardigheden heeft om te winnen. Nu was die renault van Petrov toch nog net iets te snel en te breed:p
 
Beetje sneu dat mensen hier serieus gaan schelden op Alonso.

Alonso blijft Alonso hè.

Het was spannend en dat is het belangrijkst.
 
Niemand heeft dus het interview met Alonso gezien na de race? ;)
Verder erg vet voor Vettel dat hij kampioen is geworden, ik kan niet wachten op volgend seizoen!
 
Pfff, ook al is Alonso volgens jou Alonso (Wait, whut?). Dan nog is het geen strakke actie, dus mag iemand daar toch wel iets over zeggen...

Heb het intervieuw niet gezien, maar goedpraten kan je zoiets niet imo:)
 
Jahoooor:D. Imo als 3e partij zag het er behoorlijk arrogant uit. Petrov heeft het volste recht daar z'n positie te verdedigen. Ben je sneller, ga je er voorbij en als dat niet lukt, jam-mer:)
 
Laat ik het dan zo zeggen: Hij komt over als een trieste zak die niet tegen zijn verlies kan. Ik vind dat gewoon waardeloos dat ie zo doet na afloop.
 
Jahoooor:D. Imo als 3e partij zag het er behoorlijk arrogant uit. Petrov heeft het volste recht daar z'n positie te verdedigen. Ben je sneller, ga je er voorbij en als dat niet lukt, jam-mer:)

dit is mijn laatste.

Ik zeg niets over Petrov. Ik zeg alleen maar dat je van te voren kan weten dat Alonso gefrustreerd ging raken....en alleen Alonso zal dan zo reageren.
Wie formule 1 volgt....weet dat dat ging gebeuren....

Alonso kon er niet voorbij....jammer voor hem.
 
Jahoooor:D. Imo als 3e partij zag het er behoorlijk arrogant uit. Petrov heeft het volste recht daar z'n positie te verdedigen. Ben je sneller, ga je er voorbij en als dat niet lukt, jam-mer:)
En dat is ook precies wat Alonso zei na de wedstrijd.
 
WDC gaat 'm sowieso niet worden dit jaar, helaas... Ik denk wel dat hij dit seizoen nog terug zal komen en aan een race zal deelnemen. Ben overigens erg benieuwd naar de vervanger, Senna, Heidfeld of zelfs Raikkonen?
 
Eindelijk begint het weer

Zo morgen ga ik toch maar weer achter de buis voor de F1.
Ben erg benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontvouwen.
Al wat leuke missers gezien van mensen die de nieuwe achtervleugel ff te vroeg opklapten tijden trainen.
 
Back
Top