Formule 1 seizoen topic #2

Stom om het risico uberhaupt te nemen..om Webber in te halen.

Als je aan een wk meedoet, en iemand staat paar punten boven jouw.
Maar je zult nooit het risico nemen om die gene voor je in te halen, zul je ook nooit wk worden.
En was de inhaal poging van Hamilton niet geslaagd? Ik dacht dat hij er voorbij was...
 
nee, maar als je daarvoor al 2? wedstrijden al bent uitgevallen dan moet je nu maar eens iets minder risico nemen. Zeker in de F1.

En nee, hij was nog niet langs Webber.
 
Spannender maakt het het zeker, maar of het slim is?

Wel weer een toffe race, gebeurde veel, Heidfeld ook :W, zelf je waggie blussen op 't rechte end:D!!!
 
vanaf heden is dit "het algemen autosport topic"


AMSTERDAM - BMW treedt in 2012 definitief toe tot het Duitse toerwagenkampioenschap. In 1995 was de Beierse fabrikant voor het laatst actief in de DTM.

de keren dat ik het recent gezien heb....saaaaai! met maar 2 merken.
Opel overweegt ook een terugkeer.

2961323151_0f55a696f2.jpg
 
Ik ben reuze benieuwd wat dit voor BMW als merk gata betekenen.
In de tijd van de DTM maakten ze auto's vóór de DTM en werden vervolgens omgebouwd naar street legel voor homologatie.

Zou mooi zijn als er dan nu weer een "echte" M auto komt
 
lees net dat BMW het met een x6 m wil gaan proberen...

[ir]http://www.theautochannel.com/news/2009/07/21/470696.1-lg.jpg[/ir]







:p
 
Wat stom van Webber...
Ik denk dat deze fout hem het wk gaat kosten.
Vettel ook onzettende pech.
De laatse 2 races, ik zet mijn geld op Alonso:W
 
Eerste jaar voor Ferarri en dan al kanshebber op het WK.
Ondanks wat uitvallen ed.

Deze wedstrijd natuurlijk ook wat geluk.
 
Spanning genoeg indd! Reaktie van Vettel toen die over de streep kwam ook:W.

Btw, Alonso die Petrov nog even voor van alles en nogwat uitmaakte omdat hij er niet langs kwam. Arrogante tyfuslul, als je wereldkampioen wil worden, moet je ook daar zelf langs kunnen komen. Zou mooi zijn als iedereen je zo langs liet gaan:D
 
Trustrerend 100%, maar ga dan niet die dude de schuld geven:D, Die Petrov reed ook de race van z'n leven wrs, Alonso en Webber een halve race achter je houden:W
 
Haha idd wat een trieste zak die alonso.

Precies waar ik op gehoopt had. Vettel kampioen. Heeft t wel verdiend. Paar x pech gehad enzo maar toch wel de beste rijder denk ik.
 
Back
Top