Formule 1 seizoen topic #2

Deels waar, maar ik heb zelf al 5 jaar geen eigen tv meer, die heb ik aan mijn broertje gegeven toen ik mijn PS3 had verkocht omdat ik daar ook op uitgekeken was door te weinig tijd e.d. . Vind dat er voor overgrote deel troep wordt uitgezoenden en voor andere programmas is aanschaffen van TV overbodig als je internet (Youtube/uitzending gemist/torrents) en niet te vergeten lokale bioscoop hebt.
 
Uuhh, ok? Hoor de laatste tijd wel meer mensen die geen tv meer hebben, maar whutsup with that? Ja er word een hoop poep uitgezonden, maar voetbal/sitcoms/films/serie's/formule1 e.d. lijken mij toch genoeg redenen om een tv te hebben? Voor mij wel iig.
 
Geen idee, ik mis het gewoon niet op een of andere manier. Alles is ook gewoon op pc te zien dmv stream/download e.d. en vaak in hogere kwaliteit ook.
 
Ben ik het toch niet geheel mee eens hoor. Een tv is toch wel iets wat ik voor bepaalde programma's liever heb dan een pc. En bij bijvoorbeeld autosport en voetbal, waarvan ik alleen het ek of wk kijk, is het toch leuker om de wedstrijd zelf te zien dan dat je de uitslag al weet en daarna alles nog eens gaat kijken.
 
Back
Top