Fluor Kleuren lenzen

VIPKilla

Well-Known Member
IK ben opzoek naar kleuren lenzen van die fluor lenzen het liefst, wie heeft ze wel eens gekocht en waar? er was wel eerst een site voor www.partylens.nl ofzo maar die doet het niet meer. Weet iemand een andere site? of winkel? Bedankt alvast mazzel
 
Advertisement - register to remove this

je kon ze vorig jaar halen op misteryland outdoor. Bij de pearl hebben ze wel kleurlenzen enz... Of er fluorlenzen bij zitten moet je ff navragen
 
Bij de opticien kijken dus :)

Lijkt me best wel ziek gezicht zo, maar ik bedenk me net dat het toch niet veel nut heeft als je een en al pupil bent... :+ 8P of wel ?
 
Re: Re: ?

Originally posted by zjonnie


Das beter, en hoe lang/vaak kan ik ze dan gebruiken?
Ben niet zo`n lenzen expert :)

de meesten zijn maandlenzen dat betekend 30 dagen gebruikbaar, maar dat betekend niet dat je ze 30 dagen achter elkaar aan kan gebruiken want dat is heel slecht voor je ogen. Je moet het zo zien dat je ze op 30 feesten kan gebruiken! :! En het is verstandig dat je er ook niet mee gaat slapen (geldt ook voor normale lenzen ik kan het weten hehe) 8P
 
Je kan verschillende kopen dag, maand en jaar lenzen, maar die dag lenzen zijn niet zo duur maar die zie ik nergens meer staan op internet. Teminsten geen fluor lenzen dan he, je moet er echt niet mee gaan slapen want dan krijg je ze niet meer uit, had een gozer van me werk laatst hij liep de hele dag met die lenzen, iedereen zat em vreemd aan tekijken. maar ja die site waar ze eerst op stonden doet het niet meer |( misschien maar ff wachten of dat ie weer online word gezet die site.
 
bij de bijenkorf hier in eindhoven kan je van die daglenzen kopen, zijn niet zo duur... en ook allemaal van die zieke kleurtjes en patroontjes enzo...
 
Originally posted by Yaruni
bij de bijenkorf hier in eindhoven kan je van die daglenzen kopen, zijn niet zo duur... en ook allemaal van die zieke kleurtjes en patroontjes enzo...

Thnx man, ik sjees morgen tog ff naar Eindhoven dus :!
 
Originally posted by Yaruni
bij de bijenkorf hier in eindhoven kan je van die daglenzen kopen, zijn niet zo duur... en ook allemaal van die zieke kleurtjes en patroontjes enzo...

Bedankt, ik zal morge wel ff kijken hier in den haag zullen ze ook wel hebben dan bij de bijenkorf.
 
Back
Top