Fitness ervaringen!

Status
Not open for further replies.

LoKa

Sexy Bastard
Hoi,

Ik ben nu al een hele tijd aan het fitnessen, en ik had zo graag geweten van andere mensen die hier mee bezig zijn, wat ze nou allemaal doen, hoeveel gewicht enzo,
(moet je zelf uitmaken wat je allemaal vertelt of niet he)
en dan wat mij het meest interreseerd, of jullie al dan niet "andere producten" gebruiken...
Ik heb het hier niet meteen om doping en spuiten enzo he!
(kan je natuurlijk ook over vertellen)
Dus ook gewoon xtra calorierijke voeding, vitaminen, enzovoorts...
Ben eens benieuwd :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by LoKa
Hoi,

Ik ben nu al een hele tijd aan het fitnessen, en ik had zo graag geweten van andere mensen die hier mee bezig zijn, wat ze nou allemaal doen, hoeveel gewicht enzo,
(moet je zelf uitmaken wat je allemaal vertelt of niet he)
en dan wat mij het meest interreseerd, of jullie al dan niet "andere producten" gebruiken...
Ik heb het hier niet meteen om doping en spuiten enzo he!
(kan je natuurlijk ook over vertellen)
Dus ook gewoon xtra calorierijke voeding, vitaminen, enzovoorts...
Ben eens benieuwd :)

Als jij dan begint met het vertellen wat JIJ allemaal met fitness traint, en met hoevee gewicht etc.

P.s: ik fitness niet...Geen tijd.
 
nouja, ik ben tegen al die wondermiddeltjes het kan nooit goed zijn voor je lichaam. Ik train met gewichten rond de 30 kg, niet te licht en niet te zwaar.

Greetzz DAW
 
Het is nog vrij vroeg, dus daarom wss nog niet veel reply's, maar die "wondermiddeltjes", ik zou dus graag van mensen te weten komen welke ze eventueel gebruiken, en of deze dan al dan niet schadelijk zijn voor je...

Ik train met verschillende gewichten,
halters voor armspieren: meestal rond de 10 kg
fitness toestellen: meestal rond de 35 kg (bv lat naar beneden trekken, omhoog drukken, wegduwen etc, 'k ken al de benamingen van die dingen niet hoor...)
verder lopen, fietsen, step, the usual...
Ik gebruik geen pillen ofzo, maar ik doe wel regelmatig poeders bij gewone milkshakes die xtra suiker, of koolhydraten enzo bevatten. Dit is trouwens op doktersvoorschrift, en nix van "onder de toonbank", gewoon apotheker.
 
De kast hier naar de computer staat vol met anabolen van me vader. Niet gezond meer opzich, maar zolang ie nog leeft vind ik alles best, hij weegt wel 119 kilo ofzo nu (en is 191cm).
 
ik bankdruk, zit nu op de 85 kilo, 15 kilo boven me eigen gewicht..
dan nog wat andere borst en arm training, maar das op die apparaten maar die gewichten die erop staan kloppen geen reet van...
 
Ik ben nu bezig met droogtrainen dus nu meestal 4 setjes van 15 reps, waardoor ik niet al te zwaar kan gaan.

Eerst zat ik op 75kg banken, 16kg dumbel flyes (schuin) en 16 kilo dumbell curls

Doe nu dus minder en doe meer cardio erbij
 
ik fitnes 4 keer in de week, en ren 1 keer .

voor de rest , bankdruk max 90 kg , en de rest gewoon zo zwaar als ik 4x10 krijb , meestal rond de 50 kilo.

Ik zelf gebruik geen sjit, zelfs geen shakes enzo , puur natuur.

maar zon gast in me klas doet aan vanalles

- Stackers ; de zooi mag je niet langer dan 1 maand slikken, werkt als een energie boost, waardoor je meer vet verbrand als je gewoon nix doet, wordt je "droog" van( je vet percentage neemt af). ps die gast zegt dat 2 pillen van die dingen hetzelfde voelt als een xtc pil :s. ( en je kan deze zooi gewoon in de winkel kopen)

zo heb je nog en hele boel zooi , de meeste met meer dan 200% ADH ( aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) zoals Bigbos, Stackers II,ifedrea, anistack vanalles. ( die anistack zit gorilla hormonen in:s)

iig allemaal leipe sjit. Die gast in me klas is naar de dokter moeten gaan vanwege last van zijn maag, had ie het begin van een gat in zun maag..................


Mja , mijn advies : gebruik die sjit niet ..
 
Originally posted by Xerious
ik fitnes 4 keer in de week, en ren 1 keer .

voor de rest , bankdruk max 90 kg , en de rest gewoon zo zwaar als ik 4x10 krijb , meestal rond de 50 kilo.

Ik zelf gebruik geen sjit, zelfs geen shakes enzo , puur natuur.

maar zon gast in me klas doet aan vanalles

- Stackers ; de zooi mag je niet langer dan 1 maand slikken, werkt als een energie boost, waardoor je meer vet verbrand als je gewoon nix doet, wordt je "droog" van( je vet percentage neemt af). ps die gast zegt dat 2 pillen van die dingen hetzelfde voelt als een xtc pil :s. ( en je kan deze zooi gewoon in de winkel kopen)

zo heb je nog en hele boel zooi , de meeste met meer dan 200% ADH ( aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) zoals Bigbos, Stackers II,ifedrea, anistack vanalles. ( die anistack zit gorilla hormonen in:s)

iig allemaal leipe sjit. Die gast in me klas is naar de dokter moeten gaan vanwege last van zijn maag, had ie het begin van een gat in zun maag..................


Mja , mijn advies : gebruik die sjit niet ..

En er zijn ook tig gevallen op te noemen van mensen die dingen gebruiken en er niks aan overhouden. Producten als creatine en glutamine en proteine zijn indien niet in kilos ingenomen niet schadelijk
 
Ik train echt haast niet :p Het enige wat ik doe is soms met 2 van die gewichten me armen een beetje trainen... maar ik hou dit niet bij|( en dus werkt t voor geen meter..... ik heb er heb/maak er namelijk ook helemaal geen tijd voor :p Misschien als ik van school afben ofzo..
 
ik fitness nu uhh... 4 weken, vooral op conditie, maar dat is saai, dus nu ga ik op kracht trainen. Ik weet niet tot welke klasse ik behoor, iig niet tot de laagste:W
 
Uhm .. Heb creatine gedaan maar werkt voor geen ene reet. Als je erg droog bent dan raad ik toch aan om wat shake te gaan nemen. Op basis van eiwitten en kolidraten (ofzo). Bankdrukken 85KG 8x.. Schuine bank 70 Kg 8x... Verders voor de vleugel van je rug, naar beneden trekken tot stang in de nek 90kg 8x. Die setjes die ik maak is 4setjes van 8. Bankdrukken dus eerst warming up. dan 50 Kg dan 70, 80 en 85. En dan volgende oefening.

http://scooterforum.phpwebhosting.com/uploader/images/1021300602-Rug.jpg
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Ik train echt haast niet :p Het enige wat ik doe is soms met 2 van die gewichten me armen een beetje trainen... maar ik hou dit niet bij|( en dus werkt t voor geen meter..... ik heb er heb/maak er namelijk ook helemaal geen tijd voor :p Misschien als ik van school afben ofzo..

DAn heb je nog minder tijd
 
Originally posted by Wout


En er zijn ook tig gevallen op te noemen van mensen die dingen gebruiken en er niks aan overhouden. Producten als creatine en glutamine en proteine zijn indien niet in kilos ingenomen niet schadelijk

creatine is zekerweten wel schadelijk, je cholesterol gehalte schiet omhoog, dat is, als je veel sport geen probleem, dan verbruik je het, maar als je meer dan een week niets doet, is het al schadelijk. Deze gevolgen merk je meestal pas op middelbare leeftijd
 
ik fitniss meestal 2x in de week ongeveer anderhalf uur per keer al best lang.
Ik gebruik Helemaal 0,00 SJit geen shakes geen eieren drinken enz. geen anabolen geen creatine.
Maar met banken zit ik rond de 70 Kg. en jaah bij elk appraat iz 't anders shuine bank trouwes 50 Kg. en ook van die dingen voor ej bovenarm die zitten met katrollen maar doe meestal 60 Kg. ook een apparaat voor je schouders en borst (moet je omhoog duwen terwijl je zit) daar zit ik met 30. op me max.
en zo'n apparaat waar je ook gewoon recht zit en je met je handen 2 dingen naar voor duwt meestal 90 Kg per Kant.
en nog zooitje andere dingen.
:)
 
Ik doe niet aan fitness, maar wel aan taekwando. 2 uur per week, de oefeningen zijn erg intensief en na 2 uurtjes ben je echt half dood. Maar het is wel erg leuk. Bv Iemand op je nek en dan met je benen omhoog, kan je vertellen met 80 kilo op je nek is het nogal kut :) De oefeningen zijn altijd heel gevarieerd en het sparren is natuurlijk ook lachen.
 
Originally posted by NeoGeniX
Ik doe niet aan fitness, maar wel aan taekwando. 2 uur per week, de oefeningen zijn erg intensief en na 2 uurtjes ben je echt half dood. Maar het is wel erg leuk. Bv Iemand op je nek en dan met je benen omhoog, kan je vertellen met 80 kilo op je nek is het nogal kut :) De oefeningen zijn altijd heel gevarieerd en het sparren is natuurlijk ook lachen.

'k heb ook iets van 3 jaar Karate gedaan was ook zulke oefeningen als jij zegt :) ook opdrukken en iemand anders drukt dan weer op op jou rug ensow zwaar vermoeiend.
EN sparren RulZz :> was het leukste van alles gebruiken jullie dan ook beschermers op handen en voet/scheenbeen.
'k ben dr mee gekapt omdat ik 't saai begon te vinden alleen 't sparrenw as leuk :p
 
Ik fitness 3 keer perweek. En dan doe ik alle aparaten, dus benen, armen, borst, rug, buik enz...
Qua gewicht zit ik meestal rond de 40/45 kilo...

Bankdrukken 85 :? Dat vind ik wel erg veel, ik heb al moeite met 2x 15 aan elke kant :)

verder gebruik ik geen shit of wat dan ook...Ben nu bijna een half jaar bezig, en ik vind dat je het zeker ziet.
 
Originally posted by Tim
Ik fitness 3 keer perweek. En dan doe ik alle aparaten, dus benen, armen, borst, rug, buik enz...
Qua gewicht zit ik meestal rond de 40/45 kilo...

Bankdrukken 85 :? Dat vind ik wel erg veel, ik heb al moeite met 2x 15 aan elke kant :)

verder gebruik ik geen shit of wat dan ook...Ben nu bijna een half jaar bezig, en ik vind dat je het zeker ziet.


Check my pic... stukkie terug. Ik train nu 2.5 jaar ... Maarja gaat echt niet hard ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top