Fitness ervaringen!

Status
Not open for further replies.
Maar hoe zijn jullie nou begonnen? Gewoon naar een sportschool gegaan en dan met een instuctiegast ofzo? Ik wil t maby wel gaan doen maar vind t allemaal een beetje vreemd want heb er nog weinig ervaring mee :p
 
Je gaat gwoon naar een sportschool toe en zegt ik zou hier graag 1, 2, 3, onbeperkt (whatevur) aantal keren per week willen gaan fitnissen en dan kan je vaak 2 of 3 keer uit proberen dan helpt een man/vrouw je telkens en zegt hoe 't werkt en waarvoor het is na die paar x vragen ze of je definitief wilt fitnissen en dan ga je echt beginnen en geven ze natuuluk nog steeds uitleg als je wilt en ze vragen of je wil Kracht trainen of conditie of beetje van beiden ensow.
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®



Check my pic... stukkie terug. Ik train nu 2.5 jaar ... Maarja gaat echt niet hard ofzo

haha train je zeker alleen je rug :)
'k fitniss nu over 3 maanden een jaar ehmmm heb ergenz een pic. van 't resultaat :p ff zoeken.
post ik latur wel ff.
 
Last edited:
Originally posted by Mark@Typhoon
mmm... misschien ga ik dan eens beginnen:D Zijn er ook mensen die thuis trainen? en zo ja wat voor oefeningen?

'k train oowk thuis maar alleen allerlij oefeningen met halters
stok 2 kilo 2 gewichten van 3 Kg 2 van 2 Kg 2 van 1 Kg en 1 van een halve Kg. totaal dus 15 Kg per halter.
kan je zat mee doen.
 
Originally posted by NiCkzip


Maar oke ik oowk 1tje staand gmaakt 8P
http://scooterforum.phpwebhosting.com/uploader/images/1021307995-meagain.jpg
nou bennik wel stoer tog !!!! euhm... :)

hmmz dat doe je toch beter als ik :)

mja, van mij hoeft het allemaal niet zo snel, het is ook een soort tijdverdrijf :)

Het is trouwens wel zo dat bij de een het veeel sneller gaat als bij de ander...Mijn broer bijv, hij traint net zo lang als ik maar echt breder wordt hij niet...Me buurjongen daarintegen, die nix anders doet als vreten enzo, ziet er ong. net zo uit als nickzip :?

Het ligt dus ook heel erg aan je bouw denk ik....
 
heeft idd te maken met je bouw, ik eet aardig veel en als ik 3 maanden ga fitnessen dan zie je al resultaat maar echt breed zal ik nooit worden. zo heb je ook mensen die van fitnessen echt heeel breed worden, heeft dus alles te maken met lichaamsbouw en spijsvertering e.d.
 
Originally posted by NiCkzip


haha train je zeker alleen je rug :)
'k fitniss nu over 3 maanden een jaar ehmmm heb ergenz een pic. van 't resultaat :p ff zoeken.
post ik latur wel ff.


Nee dat niet mij rug is erg hard gegaan.. Ik heb eerst 6 jaar op zwemmen gezeten..
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Oke meer pics van mij ... Deze pics zijn trouwens van een half jaar terug .. 2 jaar trainen dus ..

http://scooterforum.phpwebhosting.com/uploader/images/1021311795-armen.jpg
lekkere body :p

nee serieus, ziet er goed uit, maar dat moet ook wel als je er veel mee bezig bent...

kennis van mij die traint ook veel (is ook instructeur @ sportschool), trainen is zijn alles....
ik heb ook wel gefitnessed maar kan de discipline niet opbrengen en vind het eerlijk gezegd ook niet echt nodig....
 
hoe heet zon ding waar je in moet liggen en weg moet duwen met je voeten?? iig 240 kilo is me gelukt :D .
heb veel spiertjes omdat ik prof mtber ben :p
 
Hehe leuke body..nickzip. Ik ben nogal slank maar toch wel redelijk gespierd...kan altijd beter natuurlijk :) Trouwens van die buikspieroefenapparaten zijn kut, me vader had zo'n ding een week gebruikt en hij moest geopereerd worden omdat ze er iets met ze buikwand was ofzo, zat zo'n bobbel. Dat kwam door dat ding..
 
Originally posted by RS50master
hoe heet zon ding waar je in moet liggen en weg moet duwen met je voeten?? iig 240 kilo is me gelukt :D .
heb veel spiertjes omdat ik prof mtber ben :p

240!!!! :eek:
ik haal daar de helft van :p
 
Bankdrukken 80-90 kilo lukt me nog wel met setjes van 6-8,
biceps(machine) 75 kilo 6 keer,
triceps (push down) 45-50 kilo 10 keer,
schuine bank, 70-80 kilo setje,
rest weet ik zo niet,

Fitness nou 4 maanden 4 keer per week..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top