Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
r0bert said:
Hier ook mensen die minder gaan trainen met het mooie weer ? :X

Beachboy!!

Train nu zelf 14 maanden en heb pas 1x een week rust genomen. Train toch altijd 4x in de week. Meestal 5x. Vaker een weekje rust nemen is ook niet verkeerd. Maar ik kan dat gewoon niet.
 
Ruben said:
Ik zal waarschijnlijk ook meer massa hebben. Want ik woog eerst 82-83 kg @ 1.80m. Nu dus 76kg. De pose zal ik aan werken, kan het nog niet echt :p Maar mijn doel is ook niet om echt 'groot' te worden. Maar meer 'beach-boy' achtig :D

Hier is nog een oudere foto van mij... En daaronder dus weer de nieuwe foto. Hier zie je wellicht wel wat verbetering...

Oud
160vuyu.jpg


Heden
160vvdf.jpg


Ik zal wellicht ieler en kleiner lijken. Maar ik ben nog wel even breed gebleven.

eet je ook goed? heb je een schema?
 
lekker... ben vanmiddag onder de zonnenbank gedoken, meteen daarna lekker kapot zweten in de gym, ff benen getraint, daarna nog ff ene kwartiertje zweten in de sauna.
heerlijk :W
 
Boostah said:
welke drinken van de supermarkt bevatten veel druivensuiker?

Neem gewoon een zak dextrose, en meng dat met water..

Elke supermarkt heeft die zakjes wel.. Zijn gele zakjes van Zonnatura ofzo, en zijn best goedkoop..

Beste is om het direct na je training in te nemen, om je glycogeengehalte weer op peil te brengen..
 
Last edited:
Vandaag begonnen bij nieuwe sportschool.. Aantal pro's die daar trainen en begeleiding geven, ik krijg begeleiding bij alles wat ik wil.. Heb er echt zin in :D, wordt knallen voor 3 maandjes, dan kijken of ik verder ga met de sportschool of weer naar mijn oude ga
 
Thomass said:
eet je ook goed? heb je een schema?

Ik heb een schema. Het eten ging goed de eerste paar week. Laatste paar week onregelmaat kwa werktijden etc. Dat moet even weer goed in orde komen...
 
lbontius said:
Kunt ook gewoon bij de DA, van dextro zo'n 1/2 kg pak kopen met druivensuiker(dextrose). kos 2 a 3 euro dacht ik.:)
1,50;)

30 graden, platdak, geen airco8P
Ik ga helemaal kapot tijdens trainen, mjah niet stoppen omdat het mooi weer is!!
 
Ik heb nu brakheid @ werk.

1x eetpauze, om half 1

2x "koffiepauze" van 5 min of zo.

Normaal at ik tijdens vorige werk 12 boterhammen.

Kom nu nog maar aan de 8 x|
 
gewoon in die koffiepauze4 wat broodjes eten, dan duurt het maar iets langer.
Zij moeten rekening daarmee houden imo:|

Bij mijn werk is het nooit probleem geweest, ik mocht tijdens stage zelfs een half uur eerder weg zodat ik optijd kon trainen:p

Zometeen lekker benen aanpakken, kijken of ik de 140kg 4x haal!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top