Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Ze kop is iig nu wel kaal, 90kilo grens bereikt denks 8)

Maar inderdaad Jules, hij is redelijk vooruit gegaan!
Nog lang niet genoeg, op na de 100kg !! 8)
 
Eind Juni/begin Juli ofzo heb ik idd foto´s gepost.
Ik woog toen 75kg, en er zaten tevens beginfoto´s bij toen ik begon met trainen @ 54kg(Maart 2004)

Ben zeer tevreden over de progressie tot nu toe, maar weet ook heel goed wat er allemaal tegenover staat..
 
Rico.. said:
Ik heb goed resultaat met de groepslessen : RPM of SPINNING
als je beetje goede work-out hebt, pak je al je spieren mee,
minder zwaar dan met dumbbells, maar je krijgt er wel mooi afgetraind lichaam van als je een beetje doorfietst :+
En niet afgetraind in de zin van BB,
meer de athletische kant op met een lichte V shape


Dus gewoon eerst fietsen en daarna mss kracht training.En dan ook goed op voeding letten
 
Mike@Rox said:
Eind Juni/begin Juli ofzo heb ik idd foto´s gepost.
Ik woog toen 75kg, en er zaten tevens beginfoto´s bij toen ik begon met trainen @ 54kg(Maart 2004)

Ben zeer tevreden over de progressie tot nu toe, maar weet ook heel goed wat er allemaal tegenover staat..
In minder dan 2jaar dus 36kilo aangekomen, respect9||6
 
Ik zat bij te denken om de eerste paar maanden mijn vetpercentage te verlagen met cardio en daarbij kracht training te doen.

Dus eerst half uur/uur fietsen en daarna kracht training.Zou dit een goede combinatie zijn.Of is er een betere manier om op een lager vetpercentage te komen?Ik wil zowiezo nadat ik op een lager vetpercentage zit kracht training gaan doen icm met een vechtsport
 
Is dat 1 van de std vragen hier "Wat meten je armen?"..stel dat hij zou zeggen dat ze 39cm oid zijn, maar wat maakt het uit als het in perfecte harmonie is met de rest van zijn fysiek? Het is een heel betrekkelijk gegeven waar je weinig/niks aan hebt naar mijn idee..
Ik vind het totaalplaatje belangrijk en niet of iemand een paar dikke armen heeft, maar misschien verschilt mijn visie daarin van die van een BB'er..waar ik mijzelf absoluut niet toe reken..
(Het kan ook zijn dat je gewoon nieuwsgierig bent naar hoeveel z'n armen gegroeit zijn in vergelijking met de vorige keer..in dat geval heb ik niks gezegd)

2 Mike: Een hele nette progressie! Ik kan me voorstellen dat jij veel dagen hebt meegemaakt dat je echt geen hap meer door je strot kon krijgen :p Damn wat zul je daarvoor moeten vreten!
 
Best zonde dat veel mensen denken dat het allemaal vanzelf gaat... Tot op een cker moment kun je veel zonder voeding e.d., maar om echt ver te komen moet je echt hard werken, goede discipline hebben... Iedereen denkt altijd dat alles maar vanzelf gaat
 
heeft iemand een beejte een goede oefening voor deze gedeeltes ^^ ?
j9odw71136070386.jpg
 
Renz P. said:
heeft iemand een beejte een goede oefening voor deze gedeeltes ^^ ?
j9odw71136070386.jpg

Borst: Bench press, incline bench press, fly's, peck deck, cabel cross enz

Traps: Shrugs, deadlift (o.a. traps), upright row
 
KwiLeenZiP said:
Is dat 1 van de std vragen hier "Wat meten je armen?"..stel dat hij zou zeggen dat ze 39cm oid zijn, maar wat maakt het uit als het in perfecte harmonie is met de rest van zijn fysiek? Het is een heel betrekkelijk gegeven waar je weinig/niks aan hebt naar mijn idee..
Ik vind het totaalplaatje belangrijk en niet of iemand een paar dikke armen heeft, maar misschien verschilt mijn visie daarin van die van een BB'er..waar ik mijzelf absoluut niet toe reken..
(Het kan ook zijn dat je gewoon nieuwsgierig bent naar hoeveel z'n armen gegroeit zijn in vergelijking met de vorige keer..in dat geval heb ik niks gezegd)


De omvang van iemand zn armen zijn gewoon interessant en een duidelijke maatstaaf t.o.v. ...
 
ik @ 18 jaar :p, waarom? Het was mij afgeraden om eerder mee te beginnen, maar vooral, omdat ik nu pas een goedkoop abonnement heb ivm school :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top